ورود روزانه ۷۰۰ کیلوگرم طلا از فرودگاه امام خمینی به کشور سهم اجاره‌نشینی در شهر‌ها ۵ برابر روستا‌ها | سهم اجاره‌‎نشینی در روستا‌ها چقدر است؟  نامه مهم اتاق اصناف: طلافروشی‌ها موظف به ثبت معاملات خود در سامانه جامع تجارت شدند افزایش دوبرابری تعداد پرواز‌های مستقیم ایران و روسیه در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ فرایند تخصیص ارز برای تولیدکننده صرفه اقتصادی ندارد واکنش جالب کارشناس تغذیه به خبر توقف تولید نوشابه کوکاکولا در ایران جزئیاتی از رأی دیوان عدالت درباره واردات قطعات خودرو زوجین تهرانی با وام مسکن نمی‌توانند بیشتر از ۷ متر آپارتمان خریداری کنند | حساب و کتاب اقساط وام مسکن را ببینید چرا بازار بورس پویا نیست؟ | تحلیل جمعی از کارشناسان از سایه جنگ بر بازار سهام بودجه اکتشافات ذخایر معدنی در ایران، یک‌دهم استاندارد جهانی است درآمد‌های مالیاتی خراسان رضوی از محل شناسایی مؤدیان جدید و فرار مالیاتی، ۴۵ درصد افزایش یافته است تولید آزمایشی «سمند سورن» در ایران خودرو خراسان آغاز شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) وعده ایران خودرو به خریداران: تا پایان سال همه خودرو‌های طرح اخیر را تحویل می‌دهیم | برنامه ایران خودرو برای بهار و تابستان ۱۴۰۴ عرضه ۳۵۰ ملک در مزایده سازمان اموال تملیکی | ملکی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته می‌شود موضوع مشاغل سخت درخصوص جان‌باختگان معدن طبس مغفول نخواهد ماند چرا سود سهام عدالت واریز نمی‌شود؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) وزن منفی ریسک‌های سیستماتیک در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۰ مهر ۱۴۰۳) رشد ۳۵ درصدی صادرات به کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا خصوصی‌سازی شرکت‌های بزرگ دولتی برای عرضه سهام عدالت به جاماندگان نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نیازی به واردات گوشت برای تنظیم بازار نداریم | به سهولت توان تولید یک میلیون تن گوشت در کشور وجود دارد افت محسوس قیمت خودرو‌های خارجی در بازار آزاد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) متضرر اصلی توقف‌های مرزی کامیون‌ها، مصرف‌کننده نهایی و صاحبان کالاها هستند قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۸۹۸ میلیون تومان شد هنوز قیمت جدید شیر به کارخانه‌‌های لبنیات ابلاغ نشده است
سرخط خبرها

کیفیت کم و هزینه دوبرابری؛ ماحصل فعالیت دو اپراتور بزرگ

  • کد خبر: ۱۳۱۶۲۵
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
کیفیت کم و هزینه دوبرابری؛ ماحصل فعالیت دو اپراتور بزرگ
یک نماینده مجلس گفت: متاسفانه کیفیت کار اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و نحوه خدمت رسانی آنها به مردم در حد صفر است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن محمدیاری با اشاره به تحقیق و تفحص از اپراتورهای تلفن همراه در مجلس شورای اسلامی گفت: این تحقیق و تفحص به نحوه عملکرد اپراتورهای همراه اول و ایرانسل می پردازد.

وی تاکید کرد: متاسفانه فعالیت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل یله و رها هستند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: متاسفانه کیفیت کار اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و نحوه خدمت رسانی آنها به مردم در حد صفر است.

محمدیاری تصریح کرد: در حالی خدمت رسانی این دو اپراتور به مردم وضعیت نامطلوبی دارد که این اپراتورها نسبت به سال قبل دوبرابر هزینه از مردم دریافت می کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین کیفیت ارائه اینترنت این دو اپراتور حجم بسیار پائینی دارد و با این حال مردم باید با قیمت دو برابر از این دو اپراتور اینترنت خریداری کنند.

وی بیان کرد: همچنین این دو اپراتور سقفی را برای فروش سیم کارت داشتند که از ان سقف تعیین شده عدول کرده اند و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند لذا سهم دولت باید در این بخش مشخص شود.

منبع: بازار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->