معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور منصوب شد | مهدی سنایی به پاستور رفت وزیر امور خارجه: عجله ای در مورد مسئله برجام نداریم برای حل مشکلات، چشم به دانش و توانایی داخلی دوخته‌ایم توضیحات عراقچی درباره پاسخ ایران به ترور شهید هنیه عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان + فیلم همکاری های حقوقی و قضائی میان ایران و اسپانیا انجام خواهد شد سید حسن خمینی: امید، سرمایه بزرگ دولت است که باید از آن مراقبت کرد رئیس‌جمهور در حرم امام‌خمینی(ره): بر سر پیمان با مردم هستیم | دشمن تلاش می‌کند در جامعه تفرقه ایجاد شود + فیلم رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت برای تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام (ره) به حرم امام خمینی رفتند + فیلم عضو ارشد حماس: غزه گورستان متجاوزان خواهد شد مخبر با نخست‌وزیر عراق در بغداد دیدار کرد حمله انصارالله یمن به کشتی یونانی در دریای سرخ سه اولویت اصلی وزارت امور خارجه چیست؟| تاکید عراقچی بر تغییر برجام درخواست تحریم رژیم صهیونیستی از سوی یک مقام ارشد سازمان ملل تاکید عراقچی بر حمله قطعی ایران به رژیم صهیونیستی (۲ شهریور ۱۴۰۳) فوری| صدای چند انفجار در حمص سوریه شنیده شد (۲ شهریور ۱۴۰۳) انفجار بمب و هلاکت یک نظامی صهیونیست در غزه| ۱۲ نظامی دیگر زخمی شدند(۲ شهریور ۱۴۰) حملات موشکی بی امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (۲ شهریور ۱۴۰۳) اعلام آمادگی آمریکا برای اقدام تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی (۲ شهریور ۱۴۰۳) تظاهرات میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه و مقاومت (۲ شهریور ۱۴۰۳) تجاوز دوباره نیرو‌های آمریکا و انگلیس به خاک یمن (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حمله به فرمانداری خاش با سنگ و سلاح+ جزئیات و فیلم (۱۳ آبان ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۲۹۱۹
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
  • ۳
حمله به فرمانداری خاش با سنگ و سلاح+ جزئیات و فیلم (۱۳ آبان ۱۴۰۱)
امروز عده‌ای اغتشاشگر پس از اتمام نماز جمعه به سمت فرمانداری شهرستان ‌خاش هجوم بردند.

به گزارش شهرآرانیوز، عده‌ای اغتشاشگر در خاش ظهر امروز به سمت فرمانداری این شهرستان هجوم بردند.

تعداد بازدید : 1083

براساس گزارش تسنیم، این افراد ابتدا نسبت به سردادن شعار‌های ساختارشکنانه و در ادامه به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت فرمانداری خاش اقدام کردند.

تعداد بازدید : 864

خسارت ا‌غتشاشگران به بانک‌ها، خودروها و اموال عمومی در خاش

این اقدامات با واکنش نیرو‌های امنیتی مستقر در فرمانداری مواجه شده و و در این درگیری‌ها عده‌ای مجروح شدند. اغتشاشگران همچنین تعدادی خودرو را به آتش کشیدند.

تعداد بازدید : 819

از سوئی براساس گزارش ایرنا؛ این افراد آشوبگر شعار‌های هنجارشکنانه سر دادند و فضای آرام این شهر را برای مدت کوتاهی ملتهب کردند. آن‌ها همچنین به سمت فرمانداری خاش که در مسیر بازگشت نمازگزاران مسجد الخلیل اهل سنت بود اقدام به سنگ پراکنی کردند.

تعدادی از اغتشاشگران هم به سمت فرمانداری خاش تیراندازی کردند و یک کیوسک پلیس نیز در این شهر توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است. گفته می‌شود چند مامور انتظامی در جریان این اغتشاشات زخمی شدند.

به گفته فرماندار خاش، در حال حاضر شهر آرام بوده و مشکل خاصی در این زمینه نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
آرتین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
2
2
امیدوارم آه آرتین دامن اغتشاش گرها رو بگیره و دودمانشون رو به باد بده. در خاورمیانه فقط ایران امنیت داشت که دارن به گند میکشن. جانم فدای ایران و امنیت کشور و ماموران زحمت کش پلیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
1
1
اینادیگه کی ان خاش,که همش بلوچه مال خودتونه اونجاروچرابانکاروشکستین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
1
4
سریعتر رفراندوم بذارید اینقدر مردم کشته نشوند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->