ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش رونمایی همراه اول از سه مدل زبانی فارسی در الکامپ حمله تند مارک زاکربرگ به رقبای متا: فکر می‌کنند هوش مصنوعی خداگونه می‌توانند بسازند!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پنتاگون می‌گوید بیشتر یوفوها پهپادهای جاسوسی چین یا بالن‌های هواشناسی هستند

  • کد خبر: ۱۳۳۰۸۰
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
پنتاگون می‌گوید بیشتر یوفوها پهپادهای جاسوسی چین یا بالن‌های هواشناسی هستند
تعدادی از کارمندان وزارت دفاع به‌صورت ناشناس به نیویورک تایمز اعلام کرده‌اند که بخش زیادی از مشاهدات یوفو‌ها در واقع رصد تجهیزات نظارتی دولت‌های خارجی نظیر چین یا بالن‌های هواشناسی بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز - سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا در چند سال اخیر مشغول تحلیل صد‌ها ویدیو از مواجهه با اشیاء پرنده ناشناس یا یوفو‌ها (UFO) بوده‌اند. حالا تعدادی از کارمندان وزارت دفاع به‌صورت ناشناس به نیویورک تایمز گفته‌اند که بخش زیادی از مشاهدات یوفو‌ها در واقع رصد تجهیزات نظارتی دولت‌های خارجی نظیر چین یا بالن‌های هواشناسی بوده است.

مسئولان دولتی به این نتیجه رسیده‌اند که بیشتر یوفو‌ها یا آن‌طور که مقامات می‌گویند، پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP)، مربوط به عملیات‌های جاسوسی دولت‌های خارجی و تجهیزات هوابرد مثل بالن‌های هواشناسی هستند.

این مسئولان که به‌صورت ناشناس با نیویورک تایمز حرف زده‌اند، می‌گویند ثابت شده که برخی از این مشاهدات مربوط به پهپاد‌های جاسوسی نسبتاً عادی چین بوده است. همچنین بخشی از رصد‌های هواپیما‌های ارتش در مشاهده یوفو‌هایی که الگوی حرکتی مغایر با قوانین فیزیک داشته‌اند، احتمالا نتیجه خطا‌های اپتیکی بوده است. برای مثال ویدیوی معروف GOFAST که توسط نیروی دریایی آمریکا ضبط و در سال ۲۰۱۸ رسانه‌ای شد، در همین دسته قرار می‌گیرد.

سوژه‌ای که در ویدیوی GOFAST دیده می‌شود، ظاهرا با سرعتی غیرقابل درک به آب نزدیک می‌شود، اما مسئولان دولت می‌گویند این مشاهده حاصل توهمی است که به خاطر زاویه دید دوربین به وجود آمده است. این شیء در واقعیت نباید سرعتی بیشتر از ۵۰ کیلومتر در ساعت داشته باشد.

از برخی یوفو‌ها داده‌های کافی در اختیار نیست

وزارت دفاع اخیرا گزارش محرمانه‌ای را درباره این اشیاء پرنده به کنگره فرستاده که احتمالا حاوی اطلاعات موجود در گزارش نیویورک تایمز است. این گزارش همچنین جزئیاتی را به پرونده منتشره در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ اضافه می‌کند. پرونده سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که اکثر UAP‌های دیده شده، به خاطر فقدان داده‌های باکیفیت به‌صورت قطعی قابل تشخیص نیستند. با این حال، در همان گزارش هم به‌طور کلی گفته شده بود که این اشیاء پرنده می‌توانند فناوری‌های چین، روسیه و سایر کشور‌ها یا دیگر اشیاء معلق در هوا مثل بالن‌های هواشناسی یا پرندگان باشند.

سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده می‌گوید این کشور تا حد ممکن اطلاعات مربوط به UAP‌ها را با مردم به اشتراک خواهد گذاشت، با این حال، مسئولان از صحبت عمومی در این باره خودداری می‌کنند، چون اطلاعات کافی برای نتیجه‌گیری‌های مشخص درباره این مشاهدات وجود ندارد. در واقع، نام ناشناس به همین دلیل روی این مشاهدات گذاشته می‌شود، چون سنسور‌ها نتوانسته‌اند اطلاعات کافی را برای تشخیص سوژه گردآوری کنند.

منبع: دیجیاتو به نقل از نیویورک تایمز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->