حسینی: هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم نتیجه بازی برزیل به اوکراین در نیمه نهایی جام جهانی فوتسال(۱۱ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| برزیل در فینال ویدئو گل‌های برزیل و اوکراین در نیمه نهایی جام جهانی فوتسال(۱۱ مهر ۱۴۰۳) نتیجه و ویدئو خلاصه بازی سپهرصدرا و شهرداری ارومیه در هفته نخست لیگ برتر والیبال | نماینده مشهد با باخت استارت زد آرش رضاوند در آستانه خروج از ترکیب استقلال سهراب رسما تمرین آبی‌ها را دست گرفت شزنی – بارسا نهایی شد کارت بازی قدوس برای کلبا صادر شد + عکس گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل می‌کند؟ رونمایی سهراب از مهرداد در لیگ برتر| محمدی مهاجم راس استقلال مقابل رحمتی سیستم چرخشی برای فرار از مصدومیت صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده فساد در فوتبال ماموریت سمیعی برای نجات نیمکت استقلال؛ حرکت آقای مدیرعامل با چراغ خاموش برای دوران پسا سهراب خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران!
سرخط خبرها

مهاجم سابق پرسپولیس همچنان ناکام

  • کد خبر: ۱۳۳۲۲۰
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
مهاجم سابق پرسپولیس همچنان ناکام
مجتبی حسینی به دنبال پیدا کردن یک جانشین برای تمیروف است.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس نیم فصل گذشته تمیروف ازبک را برای تقویت خط حمله تیمش جذب کرد، اما او نتوانست خواسته‌های یحیی گل‌محمدی را برآورده سازد و راهی پیکان شد.


در واقع مجتبی حسینی به توصیه دوست قدیمی خود یحیی، تمیروف را جذب کرد، اما حالا پشیمان شده است.
عملکرد ضعیف تمیروف در پیکان باعث شده حسینی از مدیران پیکان بخواهد در نیم فصل بازیکن دیگری جای او جذب کنند.


نکته جالب اینکه او با قرارداد ۲۰۰ هزار دلاری برای یک نیم فصل سرخپوش شد، اما در پیکان برای یک فصل با ۷۰ هزار دلار قرارداد امضا کرده است!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->