حسینی: هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم نتیجه بازی برزیل به اوکراین در نیمه نهایی جام جهانی فوتسال(۱۱ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| برزیل در فینال ویدئو گل‌های برزیل و اوکراین در نیمه نهایی جام جهانی فوتسال(۱۱ مهر ۱۴۰۳) نتیجه و ویدئو خلاصه بازی سپهرصدرا و شهرداری ارومیه در هفته نخست لیگ برتر والیبال | نماینده مشهد با باخت استارت زد آرش رضاوند در آستانه خروج از ترکیب استقلال سهراب رسما تمرین آبی‌ها را دست گرفت شزنی – بارسا نهایی شد کارت بازی قدوس برای کلبا صادر شد + عکس گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل می‌کند؟ رونمایی سهراب از مهرداد در لیگ برتر| محمدی مهاجم راس استقلال مقابل رحمتی سیستم چرخشی برای فرار از مصدومیت صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده فساد در فوتبال ماموریت سمیعی برای نجات نیمکت استقلال؛ حرکت آقای مدیرعامل با چراغ خاموش برای دوران پسا سهراب خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران!
سرخط خبرها

علیرضا بیرانوند: دنبال تاریخ‌سازی در جام جهانی هستیم

  • کد خبر: ۱۳۳۲۴۷
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
علیرضا بیرانوند: دنبال تاریخ‌سازی در جام جهانی هستیم
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از تاریخ‌سازی شاگردان کی‌روش در جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: هفته دوم است که مرتب تمرین می‌کنیم. ان شاءالله این هفته با بازی دوستانه کار را به خوبی تمام کنیم و عازم جام جهانی بشویم.

وی افزود: مثل تمام بچه‌ها شرایط من هم خوب است و آماده انجام بازی‌های خوب می‌شویم. تیم‌های سختی در گروه ما هستند. متعهد شده‌ایم تاریخ سازی کنیم و از گروهمان در جام جهانی صعود کنیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره میزان امیدواری اش برای صعود از مرحله گروهی تصریح کرد: دوره قبل خیلی شانس صعود داشتیم که متأسفانه نشد. همان کادر فنی الان هم هست و شناخت خوبی از بچه‌ها دارند. زمان کم است، ولی بچه‌ها می‌دانند کی روش چه می‌خواهد. با توضیحات بیشتری که در این مدت داده‌اند شانس بیشتری داریم.

بیرانوند در پایان در خصوص گمانه زنی‌هایی که از مصدومیتش مطرح شده است، گفت: یک سال است هرکسی می‌آید می‌گوید مصدوم هستم. عملکردم نشان می‌دهد حتی مصدویت جزئی ندارم. نمی‌گویم نداشتم؛ به لطف زحمات کادر پزشکی در تیم ملی و پرسپولیس مشکلی ندارم. در پرسپولیس ۹۰ دقیقه بازی می‌کردم. آماده هستم و نگران نباشید. ان شاءالله بتوانیم شما را خوشحال کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->