ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم
سرخط خبرها

طرح نظرسنجی از ارباب رجوع در شورای شهر راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۳۷۳۲
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
طرح نظرسنجی از ارباب رجوع در شورای شهر راه‌اندازی می‌شود
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از راه‌اندازی طرح «نظرسنجی از ارباب رجوع» به منظور ارزیابی سطح کیفی پاسخگویی به مردمی که برای پیگیری مسائل و مشکلات خود به شورای شهر مراجعه می‌کنند، خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شیخانی در گفتگویی با بیان اینکه شوراهای اسلامی، به عنوان مردمی‌ترین نهاد و دستگاه‌ سیاست‌گذار و تصمیم‌ساز در شهرها شناخته می‌شوند، اظهارکرد: بهم‌پیوستگی عمیقی بین مردم با این نهاد مردمی که متشکل از نمایندگان مردم در نظام مدیریت شهری است را شاهد هستیم.

وی گفت: هر اقدام و تصمیمی که موجب تعمیق این ارتباط و پیوستگی شود، بی‌شک باید مورد حمایت قرار گیرد و اجرایی شود؛ مگر می‌شود سازوکاری مردمی تعریف کنیم ولی ارتباط مستقیم و حلقه واسطی در این بین تعریف نکنیم؟

شیخانی با بیان اینکه از ابتدای استقرار شورای ششم پیوسته به دنبال تقویت ارتباط و تعامل بین مردم و نمایندگان آنها بوده‌ایم، افزود: رویه‌ها و خط‌مشی‌گذاری‌های مختلفی را در این خصوص تعریف کردیم و خلاء‌های این حوزه را شناسایی و احصاء نمودیم؛ یکی از مهمترین خلاء‌ها، نظرسنجی از ارباب رجوع و کیفی‌سنجی این مهم بوده است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس به منظور تکریم ارباب رجوع، طرح «نظرسنجی از ارباب رجوع» به منظور ارزیابی سطح کیفی پاسخگویی به مردمی که برای پیگیری مسائل و مشکلات خود به شورای شهر مراجعه می‌کنند، راه‌اندازی شده است.

شیخانی گفت: چنین اقدامی تاکنون در مردمی‌ترین نهاد شهر، سابقه نداشته و امیدواریم بتوانیم از این طریق موجبات ارتقاء رضایتمندی عمومی از شورای شهر را ارتقاء ببخشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->