وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟
سرخط خبرها

قالیباف: میکروفون نماینده چابهار قطع نشده بود

  • کد خبر: ۱۳۳۸۴۰
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
قالیباف: میکروفون نماینده چابهار قطع نشده بود
نماینده ایرانشهر در مجلس در تذکری گفت: چرا در جلسه روز یکشنبه (۱۵ آبان‌ماه) میکروفون یکی از نمایندگان قطع شد که در واکنش به وی رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تریبون کسی قطع نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالناصر درخشان در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری اظهار کرد: در جلسه روز یکشنبه اتفاقی افتاد که در شأن مجلس نبود؛ متاسفانه تریبون یکی از نمایندگان در حین صحبت قطع شد.

وی ادامه داد: مگر نه این‌که نماینده می‌تواند آزادانه و با حریت حرف بزند، پس این چه بدعت عجیبی بود که میکروفون نماینده را قطع می‌کنید؟ انتظار می‌رود که نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم این ظرفیت را داشته باشند که هر صدایی را که در مجلس بلند می‌شود، بشنوند؛ تریبون مجلس شورای اسلامی متعلق به همه نمایندگان است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: تریبون آن نماینده قطع نشده بود، وقت تذکر دو دقیقه‌ای بود که این زمان تمام شد. پس بلندگویی قطع نشده است البته که اقدامی خلاف آیین‌نامه انجام شده بود، چون آن نماینده از وقت نماینده دیگر برای تذکر استفاده کرد و جابجا شدن نام نمایندگان برای بیان تذکر خلاف آیین‌نامه است.

در حین صحبت‌های درخشان، مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب با در دست داشتن آیین‌نامه خواستار بیان تذکر و واکنش به صحبت‌های درخشان شد که قالیباف در واکنش به این موضوع دوبار توضیحات‌اش را تکرار کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->