پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس گاریدو ایران را ترک می‌کند اعتراض بیرانوند چقدر هزینه دارد؟ ادعای عجیب درویش در مورد پرونده بیرانوند قرارداد ۳ ساله بیرانوند و تراکتور بازدید استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد از مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) + عکس و فیلم نتیجه بازی استقلال و هوادار تهران(۱۴ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد بدون نکو! ویدئو خلاصه بازی استقلال و هوادار تهران(۱۴ مهر ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و چادرملوی اردکان(۱۴ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| نجات با گرجی پیش‌تاخته! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و چادرملوی اردکان(۱۴ مهر ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و ویارئال (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کارشناس حقوقی فوتبال: محرومیت بیرانوند تعلیق نمی‌شود نتیجه و ویدئو خلاصه بازی لیورپول و کریستال پالاس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر قرمزهای آنفیلد
سرخط خبرها

ایران، تیم پرتماشاگر جام جهانی ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۳۴۲۶۲
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
ایران، تیم پرتماشاگر جام جهانی ۲۰۲۲
پیش‌بینی می‌شود تیم ملی فوتبال ایران به یکی از تیم‌های پرتماشاگر جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آمار ارایه شده از سوی وزیر ورزش و جوانان ۹ هزار نفر از ایرانیان مقیم قطر بلیت بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را تهیه کرده‌اند و شاید تعدادی از این‌ها از ایرانیان مقیم دیگر کشور‌های عربی هم باشند. ۲۲ هزار نفر هم از داخل کشور بلیت بازی‌های تیم ملی را تهیه کرده‌اند.

از آنجایی که دیدار‌های تیم ملی با فاصله زمانی برگزار می‌شود و از سویی هزینه اقامت در کشور قطر هم در طول برگزاری جام جهانی بالاست، کمی دور از ذهن است که تصور کنیم همه این تماشاگران بلیت هر سه بازی تیم ملی را تهیه کرده‌اند، اما اگر این تعداد تماشاگر به سه بازی تیم ملی در دوحه تقسیم شود، باز هم می‌توان از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از تیم‌های پرتماشاگر در جام جهانی ۲۰۲۲ یاد کرد. چرا که در این مسابقات تیم ملی در هر بازی به طور میانیگین بیش از ۱۰ هزار تماشاگر را حامی خود خواهد دید.

تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست خود دوشنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی انگلیس می‌رود. بازی بعدی تیم ملی ۴ آذر با ولز خواهد بود و ایران در بازی پایانی مرحله گروهی مقابل تیم آمریکا بازی می‌کند، این مسابقه ۸ آذر برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->