پیام تسلیت سخنگوی وزارت امور خارجه به دولت و مردم بوسنی و هرزگوین حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به جنوب لبنان | تهدید مردم به تخلیه خانه‌هایشان+فیلم اطلاعیه هشدار امنیت پرواز برای غرب ایران تکذیب شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت ۱۱ سربازش را توسط حزب الله پذیرفت رژیم صهیونیستی: دو پایگاه هوایی ما در حمله اخیر ایران هدف قرار گرفت حزب‌الله خبرسازی رسانه‌های غربی درباره سرنوشت رهبران خود را تکذیب کرد سید حسن خمینی: اسرائیل جز با زبان زور و قدرت کوتاه نخواهد آمد نشست سران قوا به میزبانی پزشکیان برگزار شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی دوباره سوریه را مورد حمله پهپادی قرار داد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرمانده سنتکام وارد اراضی اشغالی شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به شرکت صنایع نظامی در شمال اسرائیل (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آخرین خبر‌ها از سرنوشت هاشم صفی الدین سخنگوی وزارت خارجه: منطقه باید قدردان فداکاری‌های سوریه در مصاف با تروریسم باشد عراقچی: پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی قوی‌تر خواهد بود رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت شد یک فرمانده حماس در لبنان به شهادت رسید (۱۴ مهر ۱۴۰۳) ضعف رژیم صهیونیستی در برخورد با پهپاد‌های مقاومت عراق ضاحیه بیروت دوباره تحت حملات شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفت (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب الله به شهرک «کرمئیل» در شمال فلسطین اشغالی انتقاد شدید عراقچی در دیدار با وزیر خارجه سوریه از بی‌عملی شورای امنیت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی گفتگو و رایزنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل آیت‌الله علم‌الهدی: موقعیت‌شناسی و مقابله با جریان نفوذ وظیفه اصلی پلیس هوشمند است
سرخط خبرها

انفجار مهیب در مرکز استانبول ۴ کشته و ۳۸ زخمی برجای گذاشت+ فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۳۴۵۵۱
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
انفجار مهیب در مرکز استانبول ۴ کشته و ۳۸ زخمی برجای گذاشت+ فیلم و عکس
منابع خبری لحظاتی پیش از وقوع انفجاری در استانبول ترکیه خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار استانبول از کشته‌شدن چهار نفر و مجروح‌شدن ۳۸ نفر در پی انفجار در میدان تقسیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تلویزیون ترکیه‌، نیروهای اورژانس و پلیس به محل حادثه اعزام شده‌اند. 

تلویزیون ترکیه گزارش داد: انفجاری در خیابان استقلال مشرف به میدان تقسیم استانبول رخ داد. گزارش شده که عده زیادی از مردم در پی این انفجار زخمی شده‌اند. بعد از این حادثه، تیم‌های پزشکی زیادی به محل اعزام شدند. نیروهای امنیتی منطقه را محصور کردند. 

رسانه‌های ترکیه‌ای می‌گویند پلیس به‌دلیل احتمال وقوع دومین انفجار، منطقه را تخلیه کرده، خیابان استقلال را بسته و یک دایره امنیتی در اطراف میدان تقسیم ایجاد کرده است. دلیل انفجار هنوز مشخص نشده است.

استاندار استانبول در توییتی اعلام کرد در پی انفجار در مرکز این شهر، شماری کشته و زخمی شده‌اند. اسپوتنیک گزارش داد یک منبع به این خبرگزاری گفت ماموران اجرای قانون انفجار در مرکز استانبول را حمله تروریستی احتمالی می‌دانند.

 

خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات محلی، ویدئوهای منتشر شده و گزارش‌های رسانه‌ای گزارش داد انفجار در مرکز یک پیاده‌راه شلوغ در مرکز استانبول دستکم یک کشته و تعدادی زخمی برجا گذاشته است. برخی گزارش‌های تایید نشده از کشته شدن چهار نفر بر اثر این انفجار که خبرگزاری آناتولی علت آن را همچنان نامشخص اعلام کرده، خبر داده‌اند. 

انفجار مهیب در مرکز استانبول ۱۱ زخمی برجای گذاشت+ فیلم
انفجار مهیب در مرکز استانبول ۱۱ زخمی برجای گذاشت+ فیلم
انفجار مهیب در مرکز استانبول ۱۱ زخمی برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، مقام‌های ترکیه پخش رسانه‌ای اخبار مربوط به انفجار در استانبول را موقتاً ممنوع اعلام کردند. 

استاندار استانبول در خبری تکمیلی اعلام کرد در پی انفجار در منطقه میدان تقسیم در مرکز این شهر چهار نفر کشته و ۳۸ نفر زخمی شدند. رسانه‌های ترکیه به نقل از دادستانی استانبول از آغاز تحقیقات درباره انفجار در میدان تقسیم خبر دادند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->