آمادگی کامل مشهد در دهه آخر صفر| پیش بینی ۸۵۰ هزار نفر شب اسکان در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) عملکرد اشتغالزایی در برخی از دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی صفر بوده است (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) پاکبانان مشهدی، شبانه‌روزی، در حال خدمت‌رسانی به زائران حسینی هستند  طرح ساماندهی کرانه شمالی مشهد برگزیده جشنواره بین‌المللی مکزیکوسیتی شد بازدید معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از پاکبانان کاروان خدام‌الحسین(ع) + فیلم ویدئو | گزارش خبرنگاران شهرآرانیوز از خدمات شهرداری مشهد به زائران حسینی؛ ما برای خدمت آمده‌ایم اعمال‌قانون ۲۹۶۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) روایتی تاریخی از رویداد‌های مشهد در کودتای ۲۸‌ مرداد ۱۳۳۲ | مشهد در شعله‌های آتش کودتا ترافیک پرحجم در بزرگراه‌های شهید چراغچی و آزادی و سه‌راه خیام در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) تأسیس صندوق زمین و ساختمان برای توسعه مشهد با مشارکت مردم پایان حدنگاری همه اراضی ملی خراسان رضوی روکش آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از را‌ه‌های خراسان رضوی تا هفته دولت انجام می‌شود تحفه رئیس و نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای ششم شهر مشهد در سال چهارم مشخص شدند نشست مشترک شورای معاونان شهرداری با اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: امیدواریم سال پرباری را برای شهر و مردم رقم بزنیم ۲۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان امسال به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد افزوده می‌شود کمک ۲۰۵ میلیارد تومانی شهرداری مشهد به مساجد آغاز خدمت رسانی کاروان حمل و نقل خدام الحسین (ع) به زائران پیاده اربعین در مرز چذابه تجمع صنفی پرستاران دو بیمارستان دولتی در مشهد (۲۷ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تحقق جهان شهر، اصلی ترین شعار دوره ششم مدیریت شهری

  • کد خبر: ۱۳۵۳۸۶
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
تحقق جهان شهر، اصلی ترین شعار دوره ششم مدیریت شهری
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: زمانی که در دوره ششم شورای اسلامی پس از دوماه واژه "جهان شهری"را انتخاب کردیم، به نظر می‌رسید که بستر این برندینگ و جهان شهری باید در حوزه ارتباطات شکل بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در جلسه کاری همکاران مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اظهار کرد: امروز تصور از یک شهر و هویت آن در بستر فضای مجازی شکل می‌گیرد؛ این موضوع با توجه به توسعه پلتفرم‌هایی که در این حوزه وجود دارد، دارای اهمیت زیادی است.

وی اضافه کرد: زمانی که در دوره ششم شورای اسلامی پس از دوماه واژه "جهان شهری"را انتخاب کردیم، به نظر می‌رسید که بستر این برندینگ و جهان شهری باید در حوزه ارتباطات شکل بگیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: پیگیری فضاسازی دیجیتالی و ارتباطات بین‌الملل نیز با فعالیت در فضای مجازی، متفاوت و پرشتاب است و هزینه کمتری نیز دارد اما بازخورد آن کم‌نظیر است.

ناصحی بابیان اینکه اکنون جنگ ترکیبی نیز بر بستر فضای مجازی شکل‌گرفته است، اظهار کرد: امروز یک خبر حتی به‌دروغ، می‌تواند به سادگی همگان را تحت تأثیر قرار دهد بدون اینکه منبع آن مورد شناسایی عمومی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع از مرکز اطلاع‌رسانی و بین‌الملل شهرداری مشهد خواستیم تا موضوع جهان شهری را در حوزه ارتباطات پیگیری و نهادینه کنند و بر همین اساس 17 پروژه برای مفهوم جهان شهری آماده کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لذا این درخواست را داریم که این بحث با سرعت پیگیری و به نتیجه برسد.

ناصحی ضمن اشاره به اینکه سرعت تحولات در این حوزه بسیار بالا است، افزود: سرعت و خلاقیت در عرصه ارتباطات از اهمیت بسیاری برخوردار است و پیشنهاد می‌دهم فعالیت در این حوزه برون‌سپاری شده و به کارهای جاری در شهرداری گره نخورد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد افزود:‏ در مجموع باید بدانیم هرکاری در این حوزه انجام دهیم بزرگ کردن نام امام رضا(ع) در جهان است پس‌کار را جدی و با تمام توان ادامه دهید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->