بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استاندار خراسان رضوی: انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور موجب تثبیت جمعیت و امنیت می‎شود

  • کد خبر: ۱۳۶۵۰۵
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
استاندار خراسان رضوی: انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور موجب تثبیت جمعیت و امنیت می‎شود
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه توسعه شرق کشور با انتقال آب از سالهای گذشته در دستور مدیران ارشد کشور بوده است، افزود: کارگروهی در وزارت کشور این موضوع را پیگیری می‌کند و امیدواریم با همدلی مضاعف شاهد زودتر به نتیجه رسیدن این طرح و ایجاد رفاه مناسب در میان استانهای شرق کشور باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار خراسان رضوی گفت: انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور منجر به ایجاد اشتغال، تثیبت جمعیت و در نهایت امنیت مناطق زیر پوشش می‌شود.

یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در دیدار با مدیر عامل شرکت تامین آب صنایع و معادن با تاکید بر بررسی مسیر آمایشی خط لوله انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی افزود: وجود آب، موجب آبادانی هر سرزمینی است و بهتر است با هدف استفاده از ظرفیت های منطقه در کنار آینده نگری شرایط اقلیمی نیز بررسی شود.

وی بیان کرد: انتقال آب، علاوه بر تامین نیاز صنایع می تواند به بخش کشاورزی و به خصوص کاشت زعفران کمک کند و این در حالی است که اکنون در حال برنامه ریزی برای آینده این منطقه هستیم.

نظری اظهار داشت: مسیر انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی می تواند در کنار ایجاد خط ریلی چابهار به استان و همچنین ایجاد آزاد راه چابهار به مشهد و سپس اتصال به کمربندی شمال کشور پیگیری شود.

وی تاکید کرد: این طرح با توجه به شرایط مناسبی که ایجاد می کند شاهد تحولی جهشی در آینده کشورمان و باعث ایجاد رونق اقتصادی ویژه‌ای در این مسیر می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه توسعه شرق کشور با انتقال آب از سالهای گذشته در دستور مدیران ارشد کشور بوده است، افزود: کارگروهی در وزارت کشور این موضوع را پیگیری می‌کند و امیدواریم با همدلی مضاعف شاهد زودتر به نتیجه رسیدن این طرح و ایجاد رفاه مناسب در میان استانهای شرق کشور باشیم.

انتقال آب از دریای عمان برای سال ۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت تامین آب صنایع و معادن گفت: امیدواریم با همت سرمایه گذاران این طرح کلان شاهد به نتیجه رسیدن آن در سال ۱۴۰۴ باشیم.

محمد حسن اسدی افزود: با حضور معاون اول رییس جمهور نیز مباحث تامین مالی این طرح به خوبی نتیجه داد و امسال افزایش سرمایه ۱۰ هزار میلیارد تومانی آن پیگیری شد.

وی ادامه داد: دستیابی به منابع آبی پایدار و ایجاد تحول اقتصادی در فلات مرکزی و شرق کشور، رشد صنایع معدنی، اشتغال زایی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های بومی از مهم‌ترین دستاوردهای پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان است.

طرح انتقال آب از دریای عمان به استانهای شرق کشور از اسفند سال ۱۳۹۹ آغاز شده است و در افق این طرح ۲۸۰ میلیون مترمکعب آب به سیستان و بلوچستان، ۶۰ میلیون مترمکعب برای مصارف صنعت و خدمات به خراسان جنوبی و ۱۲۰ میلیون مترمکعب نیز برای مصارف صنعت و خدمات به خراسان رضوی اختصاص می‌یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->