چهار ترفند کاربردی استفاده از ChatGPT برای برنامه‌ریزی سفر‌های ماجراجویانه ناسا: طوفان‌های خورشیدی در روزهای آینده می‌توانند باعث قطعی برق شوند گوگل از حالت دسکتاپ اندروید که با کمک سامسونگ ساخته شده، رونمایی کرد ایلان ماسک معتقد است ربات انسان‌نمای اپتیموس بزرگ‌ترین محصول تاریخ است + ویدئو هشدار دانشمندان: غذاهای ناسالم حتی مغز ما را هم با میکروپلاستیک‌ها پُر می‌کنند کوجیما: بعد از اتمام بازی Physint شاید یک فیلم بسازم! وزیر ارتباطات: توسعه اینترنت 5G در راه است صدور نخستین «سند اعیانی» شرکت‌های دانش‌بنیان در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) فیزیکدانان می‌گویند ما درباره چگونگی عملکرد جاذبه کاملاً اشتباه می‌کردیم دانشمندان ردپاهایی پیدا کردند که خط زمانی بشریت را ۴۰ میلیون سال به عقب می‌برد نرخ‌های پرسرعت برای کیلوبایت‌های کم‌سرعت هدیه زندگی: تاریخچه پیوند عضو در جهان + تصویر واکنش وزیر ارتباطات به تصمیم اپراتورها برای گران‌کردن اینترنت چرا زمان قطع برق، اینترنت هم قطع می‌شود؟ واکنش معاون وزیر ارتباطات به قصد اپراتورها برای افزایش خودسرانه تعرفه اینترنت سامسونگ از گلکسی S۲۵ اج رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اسکورت کاروان دونالد ترامپ در قطر با سایبرتراک‌ ضدگلوله ایلان ماسک + عکس جزئیاتی جدید از آیفون بدون حاشیه و تمام‌شیشه‌ای اپل سازمان ملی هوش مصنوعی تشکیل نمی‌شود پشتیبانی مایکروسافت از آفیس در ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۲۸ تمدید شد
سرخط خبرها

چه‌میزان از محتوای موجود در اینترنت تکراری است؟

  • کد خبر: ۱۳۷۱۶۰
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
چه‌میزان از محتوای موجود در اینترنت تکراری است؟
گوگل در رویداد جدیدی اعلام کرد ۶۰ درصد از مطالبی که در اینترنت موجودند، تکرار‌ی‌اند. موتور جست‌و‌جوی این شرکت روی خوشی به مقالات تکراری نشان نمی‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، دسترسی اکثر ساکنان کره‌ی زمین به اینترنت اتفاق مثبتی است. اینترنت بستری برای درآمدزایی و ارتباط با بقیه فراهم می‌کند. تعداد قابل توجهی از مطالبی که در اینترنت می‌بینیم تکراری‌اند (خصوصا در رسانه‌های ایرانی) و گوگل به‌عنوان بزرگ‌ترین و پراستفاده‌ترین موتور جست‌و‌جو، جزئیات جالبی در این زمینه منتشر کرده است.

براساس نوشته‌ی گیزچاینا، گوگل رویدادی در سنگاپور برگزار کرد و گفت ۶۰ درصد از کل محتوا‌هایی که در اینترنت وجود دارد، تکراری هستند. گوگل این دسته از محتوا‌ها را این‌گونه تعریف می‌کند: «محتوای تکراری به‌طور عمومی بلوک‌های راهبردیِ محتوایی در داخل یا بین دامنه‌ها هستند که یا کاملاً با محتوایی دیگر برابرند یا به‌طور واضح با آن شباهت دارند.»

وب‌سایت‌هایی که روی سئو تمرکز ویژه‌ای دارند، باید از نوشتن مطالب تکراری خودداری کنند. گوگل توجه ویژه‌ای به این موضوع نشان می‌دهد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->