آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آیا بازی ایران و آمریکا در سینماهای مشهد پخش خواهد شد؟

  • کد خبر: ۱۳۷۱۸۸
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
آیا بازی ایران و آمریکا در سینماهای مشهد پخش خواهد شد؟
هنوز تکلیف پخش زنده بازی تیم‌های ملی ایران و آمریکا در سینماهای مشهد مشخص نیست.

به گزارش  شهرآرانیوز، پس از انتشار خبری مبنی بر صدور مجوز پخش زنده دیدار تیم های ملی ایران و آمریکا در سینماهای کشور، پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از این است که هنوز تکلیف پخش زنده این مسابقه در سینماهای مشهد مشخص نیست.

احمدرضا بهبهانی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار داشت: تاکنون مجوزی درخصوص پخش زنده دیدار تیم ملی ایران مقابل آمریکا در سینماهای هویزه و آفریقا صادر نشده است.

همچنین محمد حسین زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز، اعلام کرد: از هفته گذشته پیشنهاد پخش مسابقات تیم ملی در سینماهای خراسان رضوی را ارائه کرده‌ایم و در انتظار صدور مجوز از سوی شورای تامین استان هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->