جزئیات سفر قلعه نویی به مشهد| از بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) تا جلسه ویژه با استاندار خراسان رضوی میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم!
سرخط خبرها

بهادری: در تلاشیم روند خوب فرش‌آرا تداوم داشته باشد

  • کد خبر: ۱۳۸۴۴۲
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
بهادری: در تلاشیم روند خوب فرش‌آرا تداوم داشته باشد
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: تمام تلاش ما این است که روند خوب فرش‌آرا در نیم فصل دوم تداوم داشته باشد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، قدرت بهادری پس از پیروزی مقابل آنا صنعت پاسارگاد قم بیان کرد: خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم. نماینده قم شرایط خوبی داشت و نیم‌فصل دوم را با ۲ برد متوالی آغاز کرده بود.

وی گفت: می‌دانستیم که بازی سختی در مشهد مقابل این تیم خواهیم داشت. در تمرینات آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و توانستیم نسبت برنامه‌های خود بازی را مدیریت کرده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد افزود: هر دو تیم شرایط یکسانی در جدول داشتند و به دنبال تداوم پیروزی‌های خود در جدول بودند. بازیکنان بازی را مدیریت کرده و برنامه‌های کادرفنی را به خوبی پیاده کردند.

بهادری در پاسخ به این سوال که آیا روند فرش‌آرا می‌تواند در نیم فصل دوم ادامه‌دار باشد یا خیر، گفت: تمام تلاش ما این است که روند خوب فرش‌آرا تداوم داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->