نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و تاتنهام در لیگ جزیره| مصیبت تن‌هاخ نتیجه فوتسال اوکراین و ونزوئلا در جام جهانی(۸ مهر ۱۴۰۳) نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و موهان باگان + لینک و جزئیات سامان قدوس هم‌بازی قائدی و مغانلو شد + عکس ترکیب احتمالی استقلال برابر السد در لیگ نخبگان آسیا | نسخه نکو برای فرار از بحران نتیجه و ویدئو خلاصه بازی برزیل و مراکش در جام جهانی فوتسال (۸ مهر ۱۴۰۳) | صعود سلسائو به نیمه نهایی دومین استعفای بین المللی نکونام ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا | بازگشت اورونوف به ترکیب؟ استقبال قطری‌ها از شکست استقلال! میزبانان جام باشگاه‌های جهان مشخص شدند پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید (۸ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچستریونایتد و تاتنهام (۸ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از سالن محل برگزاری دیدار برزیل و مراکش (۸ مهر ۱۴۰۳) جلسه هماهنگی دیدار ایران و قطر در اداره‌کل ورزش و جوانان هشدار جدی نکونام به مدافعان استقلال
سرخط خبرها

نتیجه بازی فرانسه و انگلیس در جام جهانی قطر+ ویدئو گل‌ها

  • کد خبر: ۱۳۹۲۹۴
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
نتیجه بازی فرانسه و انگلیس در جام جهانی قطر+ ویدئو گل‌ها
تیم‌های ملی انگلیس و فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های فرانسه و انگلیس، در چارجوب آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر امشب برگزار شد.

در این دیدار حساس شوامنی و ژیرو برای فرانسه گلزنی کردند و هری کین، تک گل انگلیس را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه لوریس کرد. کین یک پنالتی هم برای انگلیس از دست داد تا سهم ویژه‌ای در نابودی امید انگلیسی ها برای شکستن طلسم قهرمانی و حذف زودهنگام داشته باشد.

به این ترتیب فرانسه موفق شد راهی مرحله نیمه نهایی شود و رقیب مراکش شود. فرانسه در دوره قبلی هم قهرمان جهان شده بود.

ویدئو گل شوامنی به انگلیس

تعداد بازدید : 757

ویدئو گل ژیرو به انگلیس

تعداد بازدید : 701

ویدئو گل کین به فرانسه

تعداد بازدید : 610
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->