نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران بازگشت مرادمند به استقلال + عکس محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال استقبال از مشهدی‌های طلایی پارالمپیک پاریس + فیلم هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم صفحه فیک ملی‌پوش استقلال دردسرساز شد استقلال به دنبال یک جلسه تمرین اضافه ازدحام بیرون ورزشگاه شهر العین برای ملاقات با ملی‌پوشان فوتبال ایران (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) ۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور 
سرخط خبرها

زاهدی فر داور دربی ۹۹؟

  • کد خبر: ۱۴۰۴۲۲
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
زاهدی فر داور دربی ۹۹؟
درحالی که در روز‌های اخیر نام سه گزینه برای داوری دربی مطرح بود واز عرب براقی به عنوان داور احتمالی یاد می‌شد، اما شانس زاهدی فرفزونی گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، طی روز‌های گذشته تصمیم‌های تازه‌ای درباره انتخاب داور دربی گرفته شده و برخلاف گمانه زنی‌هایی که ابتدای هفته پیش وجود داشت و از عرب براقی به عنوان جدی‌ترین گزینه یاد می‌شد، اما به تازگی نام محمدحسین زاهدی فرنیز مطرح شده است. داوری که با حمایت تاج به احتمال زیاد به عنوان قاضی شهرآورد ۹۹ استقلال و پرسپولیس برگزیده خواهد شد. گفته می‌شود تمایل رئیس فدراسیون فوتبال به این داور موجب کاهش شانس دیگرگزینه‌هایی شده که در روز‌های گذشته نام‌شان مطرح شد. اگر دربی لغو نشود امروز، فردا نام داور دربی اعلام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->