متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، امروز (۸ مهر ۱۴۰۳) در مجلس بررسی می‌شود | احکام جدید حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ شیوع موج اول آنفلوآنزا در اواخر مهرماه است زمان طولانی انتظار در تقاطع‌های شهری مشهد | بی‌نظمی در گردش دل‌هایی با آتش و عشق فعالیت رسمی آزمایشگاه حکمرانی قضایی به عنوان نخستین آزمایشگاه داده در نظام قضایی ایران تاکید وزیر آموزش‌وپرورش بر لزوم افزایش ۱۵ درصدی بودجه این وزارتخانه افزایش ۳۰ درصدی ورود گردشگران هندی و کویتی به ایران | تقویت زیرساخت‌های گردشگری در کشور به اعتبار نیاز دارد اطلاعیه آموزش‌وپرورش در خصوص رسیدگی به اعتراضات آزمون‌های استخدامی دبیری و آموزگاری گازگرفتگی عامل قتل ۲ فرزند یک خانواده در بولوار توس مشهد | اشتباهی به قیمت جان برای بیمار نشدن دانش آموزان در مدرسه چه کنیم؟ توصیه‌های مهم یک متخصص عفونی پیش‌بینی افزایش محسوس دما به‌ویژه در نوار شمالی کشور از دوشنبه تا چهارشنبه (۹ تا ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳) ویژگی سوش‌های جدید کرونا چیست؟ |افزایش بیماریهای تنفسی در فصل سرد سال در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نرخ باروری در حدود ۱.۶ تثبیت شده است بیش از ۷۰۰۰ مدرسه عشایری در کل کشور وجود دارد | تحصیل ۲۲۴ هزار و ۵۰۲ دانش آموز عشایر در کشور ۲۴۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در نیشابور کشف و ضبط شد فاجعه‌ای که با معدل ۱۰.۹۸ دانش‌آموزان پایه دوازدهم آشکار شد | وضعیت فاجعه بار سواد دانش آموزان چرا با دیدن خمیازه کشیدن دیگران، خمیازه می‌کشیم؟ کمبود متخصص سرطان سروگردن کودکان روایت مادری که با بخشی از ارثیه خانواده سه مرد بدهکار را از زندان آزاد کرد آمادگی «اسکودا» برای همکاری برای طرح شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی نام ۲۴ پرستار ایرانی در فهرست نخبگان علمی جهان (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) اطلاعیه آموزش و پرورش برای رسیدگی به اعتراضات آزمون‌های استخدامی معلمی (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قتل وحشتناک زن تبریزی به دست دامادش

  • کد خبر: ۱۴۲۱۲۹
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
قتل وحشتناک زن تبریزی به دست دامادش
دامادی که به خاطر طمع پول شکم مادرزن خود را دریده و وی را به قتل رسانده بود با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از اقوام درجه یک مقتول با اشاره به جزئیات این حادثه دلخراش گفت: مرحومه اکرم (مقتول) و همسرش ۴۰ سال است که ازدواج کردند، چند سالی بود که صاحب فرزند نمی‌شدند، اما بعد از چند سال صاحب دختر شدند و این دختر شد تمام دنیای این زن و مرد. اما نمی‌دانستند که همین دختر دنیای آنان را نابود خواهد کرد.

دخترشان بزرگ شد و ازدواج کرد که حاصل ازدواجشان ۲ فرزند پسر است. دختر مقتول با جعل سند و... و با همدستی همسرش تمام اموال پدر و مادرش را به نام خودشان کرد. از ۲ سال پیش که این مسأله آشکار شد اختلافات وی با والدینش شروع شد. هفته‌ای نبود که باهم درگیری نداشته باشند و پای پلیس به منزل و باغشان کشیده نشود.

جزئیات روز حادثه

روز دوشنبه حدود ساعت ۲ ظهر بود که همسر مرحومه اکرم برای صرف نهار به منزلشان می‌رود، اما به محض ورود به منزل با پیکر همسرش مواجه می‌شود که رو به شکم خوابیده است، اما هرچقدر همسرش را صدا می‌زند جوابی از او نمی‌شنود؛ فکر می‌کند از حال رفته است. سریع موضوع را با چند تن از همسایگان که از اقوام نزدیک نیز هستند در میان می‌گذارد و از آنان کمک می‌خواهد.

همسایه‌ها وقتی قصد بیدار کردن مرحومه را داشتند از شدت ترس و وحشت شوکه می‌شوند. چرا که وقتی وی را برمی‌گردانند با شکم دریده وی و نیز حجم خونی که رفته است و کبودی چهره اش مواجه می‌شوند و سریع پلیس را در جریان می‌گذارند.

پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و سایر شواهد، اولین مظنونی که سراغش می‌روند دختر و داماد خانواده بود. آنان سریع هر ۲ را دستگیر و به مقر پلیس انتقال می‌دهند.

داماد در ابتدا منکر قتل مادرزن خود می‌شود، اما وقتی تمام مدارک را بر علیه خود می‌بیند لب به اعتراف می‌گشاید و به قتل مادرزن خود اقرار می‌کند.

بنا بر این گزارش؛ متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->