وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آیا زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ کود‌های کشاورزی بر اساس الگوی کشت شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود بسیاری از کارگاه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور مشمول طرح طبقه‌بندی نیستند قیمت رسمی ۲۰ قلم کالای اساسی اعلام شد برداشت زعفران از مناطق سردسیر خراسان رضوی آغاز شد | هنوز زعفران نوبرانه به بازار عرضه نشده است درخواست جامعه کارگری از مجلس: هرچه سریع‌تر تحقیق در خصوص اموال سازمان تأمین اجتماعی را آغاز کنید پیش‌بینی حجم و نرخ رشد نقدینگی تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه فشار عرضه کنندگان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرونشست در کمین ۳۵۹ دشت کشور شرایط فروش اقساطی X ۵۵ پرو مدیران خودرو با اقساط بلندمدت از امروز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات نوسازی ۸ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ | اسقاط بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۳ یک پیش‌بینی دیگر از آینده قیمت ارز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) «در صورت افزایش حقوق کارگران، کارفرما‌ها کارگران مازاد را اخراج خواهند کرد» یک نظریه اشتباه است با کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌توان گوشی آیفون خرید؟ (۱۴ مهر ۱۴۰۳) توقیف بیش از ۲۰۰ هزار پاکت زعفران تقلبی در چاپخانه‌های مشهد ۹۶ میلیارد دلار فرصت انرژی در کشور از دست رفت
سرخط خبرها

پیش‌بینی صدور ۱۴ هزار کارتِ «نان» برای سرپرستان خانوارِ نیازمند + نحوه مشارکت خیران

  • کد خبر: ۱۴۲۲۹۱
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
پیش‌بینی صدور ۱۴ هزار کارتِ «نان» برای سرپرستان خانوارِ نیازمند + نحوه مشارکت خیران
مدیر شبکه سراسری خیرات نان با اشاره به فعالیت ۱۰ ساله این شبکه با هدف ترویج و گسترش فرهنگ خیرات نان و توزیع رایگان آن میان نیازمندانِ آبرومند اعلام کرد که برای سال جاری صدور ۱۴ هزار کارت نان برای کمک به ۱۴ هزار سرپرست خانوارِ نیازمند پیش‌بینی شده است. 

به گزارش شهرآرانیوز، امیر اقبالخانی، با اشاره به فعالیت ۱۰ ساله بنیاد وفاق سبز علوی کشور در بحث خیرات نان و ترویج این سنت پسندیده که بر آن شدیم تا با راه‌اندازی شبکه سراسری خیرات نان بتوانیم هدفمندتر در اقصی نقاط کشور این طرح را پیش ببریم، اظهار کرد: شبکه سراسری خیرات نان کشور در سراسر کشور اقدام به توزیع نان رایگان میان نیازمندان آبرومند شناسایی شده می‌کند. در این راستا کارت‌های بانکی برای نیازمندان صادر شده است تا در زمان خرید نان، شان این افراد خدشه‌دار نشود.

وی ادامه داد: در هر استان نیز رابطی جهت شناسایی نیازمندان و معرفی آن‌ها به شبکه وجود دارد که پس از دریافت اسامی این افراد از سوی رابطان، لیست آن‌ها به بانک‌ها جهت صدور کارت خرید نان ارائه خواهد شد. بعد از صدور کارت، کارت‌ها نیز در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد تا ماهانه این کارت برای آن‌ها شارژ شود. این کارت‌ها همچون کارت‌های بانکی است با این تفاوت که روی کد‌های نانوایی‌ها سوییچ شده است.

مدیر شبکه سراسری خیرات نان با بیان اینکه این کارت‌های بانکی به صورت ماهانه شارژ و میان سرپرستان خانواری که توان خرید نان را ندارند توزیع می‌شود، افزود: کارت‌های بانکی صادر شده صرفا برای خرید «نان» تهیه شده است، زیرا خیران به نیت نان وجهی را برای تامین خرید نانِ نیازمندان پرداخت کرده‌اند.

اقبالخانی اعلام کرد که برای سال جاری صدور ۱۴ هزار کارت نان برای کمک به ۱۴ هزار سرپرست خانوارِ نیازمند پیش‌بینی شده است.

بنابر اظهارات وی، بالغ بر یک میلیون خیر در بحث خیرات نان به این شبکه کمک می‌کنند که بالغ بر ۲۵۰ هزارنفر از آن‌ها به صورت ماهانه در خرید نان مشارکت دارند.

مدیر شبکه سراسری خیرات نان در ادامه راه‌های مشارکت خیران در خیرات نان را نیز اعلام کرد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در خیرات نان از طریق شماره حساب ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۸۶۱۵۶۸ یا شماره‌گیری کد #۲۲۲۱*۷۸۰* در خیرات نان مشارکت کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->