پیام تسلیت سخنگوی وزارت امور خارجه به دولت و مردم بوسنی و هرزگوین حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به جنوب لبنان | تهدید مردم به تخلیه خانه‌هایشان+فیلم اطلاعیه هشدار امنیت پرواز برای غرب ایران تکذیب شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت ۱۱ سربازش را توسط حزب الله پذیرفت رژیم صهیونیستی: دو پایگاه هوایی ما در حمله اخیر ایران هدف قرار گرفت حزب‌الله خبرسازی رسانه‌های غربی درباره سرنوشت رهبران خود را تکذیب کرد سید حسن خمینی: اسرائیل جز با زبان زور و قدرت کوتاه نخواهد آمد نشست سران قوا به میزبانی پزشکیان برگزار شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی دوباره سوریه را مورد حمله پهپادی قرار داد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرمانده سنتکام وارد اراضی اشغالی شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به شرکت صنایع نظامی در شمال اسرائیل (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آخرین خبر‌ها از سرنوشت هاشم صفی الدین سخنگوی وزارت خارجه: منطقه باید قدردان فداکاری‌های سوریه در مصاف با تروریسم باشد عراقچی: پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی قوی‌تر خواهد بود رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت شد یک فرمانده حماس در لبنان به شهادت رسید (۱۴ مهر ۱۴۰۳) ضعف رژیم صهیونیستی در برخورد با پهپاد‌های مقاومت عراق ضاحیه بیروت دوباره تحت حملات شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفت (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب الله به شهرک «کرمئیل» در شمال فلسطین اشغالی انتقاد شدید عراقچی در دیدار با وزیر خارجه سوریه از بی‌عملی شورای امنیت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی گفتگو و رایزنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل آیت‌الله علم‌الهدی: موقعیت‌شناسی و مقابله با جریان نفوذ وظیفه اصلی پلیس هوشمند است
سرخط خبرها

حداقل حقوق کارمندان دولت در سال ۱۴۰۲ مشخص شد+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۲۴۳۵
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
  • ۱
حداقل حقوق کارمندان دولت در سال ۱۴۰۲ مشخص شد+ جزئیات
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اخبار دریافتی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد دولت برای سال آینده کف حقوق کارمندان را ۷ میلیون تومان در نظر گرفته است.

این درحالی است که در بودجه ۱۴۰۱ حداقل حقوق کارمندان دولت حدود ۵ میلیون تومان بوده است. در سال ۱۴۰۱ ابتدا متوسط افزایش حقوق ۱۰ درصدی در بودجه گنجانده شد، اما در نیمه دوم سال دولت با افزایش مجدد ۱۰ درصدی حقوق‌ها موافقت کرده و تحت لایحه‌ای جدید اصلاحات در پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان اعمال شد.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه دولت، برای افزایش حقوق کارکنان متوسط افزایش ۲۰ درصدی در نظر گرفته شده است.  پیش از این رئیس سازمان اداری و استخدامی با اشاره به اینکه در بودجه ۱۴۰۲ شاهد افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان  هستیم، گفته بود: سه سناریو برای مدل‌های مختلف این افزایش لحاظ شده است.  همچنان مدل دقیق این افزایش مشخص نیست و در نهایت باید دید که در مجلس چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود.

منبع: تسنیم 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
0
سلام و عرض ادب و احترام، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها، طبق قانون حقوق ها باید بر اساس تورم واقعی که الان بالای 60 درصد شده و خط فقری که الان بالای 18 میلیون شده افزایش پیدا کند، این حقوق‌های کم جوابگوی ده روز زندگیه، حقوق‌ها ریالی شده هزینه ها دلاری، خواهشان رسیدگی بفرمایید. ممنون.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->