بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین شناسایی و بازداشت شدند+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۳۰۵۹
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین شناسایی و بازداشت شدند+ جزئیات
بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و عناصر اصلی شبکه بازداشت شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و ۶ نفر از عناصر اصلی شبکه در سلسله عملیاتی همزمان و در چند استان کشور، بازداشت، ۱۰ نفر احضار و تعدادی دیگر از مرتبطین شبکه تحت تعقیب می‌باشند.

این شبکه‌ی گسترده، وظیفه‌ی انتقال پول از خارج با شیوه‌های پیچیده‌ی پولشویی و تأمین تجهیزات مختلف برای تیم‌های عملیاتی- تروریستی منافقین را عهده‌دار بود. سرکرده‌ی شبکه‌ی مزبور به‌نام علی محمد دولتی فرزند غلامحسین از عناصر مهم منافقین است و دارای دفاتر و مؤسساتی در کشور‌های امارات و هلند می‌باشد. نام‌برده در تعامل مثلث آلبانی، امارات و هلند، خطوط عملیاتی و پوشش لازم برای تأمین مالی و لجستیک تروریست‌ها را فراهم می‌کرد.

در داخل کشور نیز دفاتر، مؤسسات و مرتبطین متعددی توسط وابستگان گروهک منافقین، روند تحویل پول و امکانات از سرپل‌های مستقر در خارج و انجام فرآیند‌های چندلایه‌ی پولشویی با هدف امحای رد‌ها و آثار منافقین را اجرا کرده و نهایتاً پول، اسلحه، مواد منفجره و ابزار‌های فنی و مخابراتی را به تیم‌های تروریستی تحویل داده و حتی به استخدام اراذل و اوباش برای صحنه‌های اغتشاشات اخیر می‌پرداختند.

من‌جمله عناصر دستگیر شده، پدر یکی از اعضای عملیاتی تیم‌های تروریستی است که نزدیک به ۳ سال پیش بازداشت شد و به‌دلیل انتسابش به یک دانشگاه صنعتی مهمّ کشور، موجب تهاجم وسیع رسانه‌های معاند علیه دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور شد. شایان ذکر است که این فرد نیز سابقه‌ی وابستگی قدیمی به گروهک منافقین و محکومیت زندان به همین جرم را دارا می‌باشد.

تحقیقات پیرامون شبکه‌ی پیش‌گفته و مرتبطین آن‌ها ادامه داشته و عناصرِ مقیم خارج از کشور نیز از طریق پلیس بین‌الملل (اینترپل) و به جرم «تأمین مالی تروریسم» و «پولشویی سازمان‌یافته» تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

همچنین به کشور‌های میزبان منافقین من‌جمله آلبانی، هلند و امارات یادآور می‌گردد که به‌دلیل ماهیت بحران‌زیست و جنایت پیشه‌ی این گروهک، حضور آن‌ها در هر کشوری جز دامن‌زدن به اقدامات غیرقانونی و تروریستی در آن کشورها، ثمری نداشته و نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->