اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نیکزاد: جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ شهید سلیمانی برای ماست

  • کد خبر: ۱۴۳۴۴۱
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
نیکزاد: جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ شهید سلیمانی برای ماست
نایب رئیس مجلس گفت: شهید قاسم سلیمانی تنها جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد، بشریت مدیون اوست و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ او برای ما است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نیکزاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت:  خدمت ملت ایران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عرض سلام و ادب و احترام دارم. به روح بلند و ملکوتی امام راحل و عظیم شان، شهدای والا مقام به ویژه سید شهیدان مدافعان حرم، حاج قاسم سلیمانی درود و صلوات می‌فرستیم و برای رهبر حکیم انقلاب آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی جان فدای انسانیت بود، او فقط "جان فدای"، شیعیان و مسلمانان نبود بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد، بشریت مدیون اوست و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ او برای ماست.

نیکزاد تاکید کرد: حاج قاسم سیلمانی سرباز رشیدی بود که به ماموریت خود برای تشکیل محور مقاومت به خوبی عمل کرد و خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی شد. امروز به جرئت می‌توان گفت که هیچ طرحی نیست که توسط آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی طراحی شده باشد مگر اینکه با شکست مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم عزیز اینگونه درخشید، چون خودش عمل کرد و به ما نیز آموخت که باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم. آن‌کس که باید ببیند، می‌بیند. این اخلاص در کنار جهاد و دوندگی شبانه روزی نا ممکن را برای شهید سلیمانی ممکن می‌ساخت و امروز بیش از هر چیز به چنین مجاهدان مخلصی نیاز داریم تا در سایر سنگر‌ها و جبهه‌ها شب از روز نشناسند و خالصانه با خدا معامله کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر دیروز آزاد سازی سوریه، شکست دادن صهیونیست‌ها در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه، گوشمالی دادن متجاوزان به یمن نا ممکن بود، اما با جهاد خالصانه ممکن گشت. امروز نیز مشکلات اقتصادی و اجتماعی در داخل کشور حل شدنی است. به شرطی که کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرضه‌های مختلف همچون قاسم سلیمانی عزیز عمل نمایند و، چون حاج قاسم سلیمانی باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->