نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می کند نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ولورهمپتون (۴ شهریور ۱۴۰۳) | آتش‌بازی آبی‌های لندن در جزیره مک‌لارن، مدعی تازه قهرمانی فرمول‌یک پخش زنده بازی رئال مادرید و وایادولید (۴ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلعه نویی بازهم نورالهی را دعوت نمی‌کند | دعوت رضاییان هم قطعی نیست رضاییان: به زودی جشن قهرمانی می‌گیریم بحران در میلان بالا گرفت خداداد عزیزی: نه ممنوع‌التصویرم، نه پاچه‌خوار! انتقاد پیشکسوتان استقلال از خداداد عزیزی پول، مانع بزرگ انتقال اوسیمن به چلسی وینیسیوس با رئال تمدید نمی‌کند کریستوف دام درگذشت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد
سرخط خبرها

نشست مهم درویش با گل محمدی

  • کد خبر: ۱۴۳۵۷۷
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
نشست مهم درویش با گل محمدی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آماده است تا جلسه مهمی را با یحیی گل محمدی داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی در تلاش است تا پرسپولیس اولین تیمی باشد که در اتمام نیم فصل خودش را با جذب یک مهاجم تقویت کند. در همین راستا شب گذشته در تماسی که با درویش داشته از خواسته ترتیب جلسه مهمی را بعد از دیدار پرسپولیس و نساجی را بدهد.

یحیی می خواهد در این نشست برنامه تیمش برای نیم فصل دوم را تحویل مدیریت باشگاه دهد. در این مورد با خبر شدیم هدف اول یحیی جذب مهاجم خوب برای جانشینی لوکادیا است. در این میان صحبت از نفراتی چون، گادوین منشا، محمد عباس زاده، کاوه رضایی، شهریار مغانلو و... است. نفراتی که شاید باشگاه پرسپولیس برای جذب برخی از آنها مجبور باشد یکی دو بازیکنش را معاوضه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->