var از اراک خارج شد تا به تبریز ارسال شود اطمینان زنوزی به بیرانوند برای بازی مقابل پرسپولیس گاریدو همچنان به دنبال مهاجم خارجی چرا مشهد میزبان بازی تیم ملی دربرابر قرقیزستان نشد؟ معرفی برترین‌های فیتنس‌چلنج بانوان خراسان‌رضوی سنگ‌نوردان خراسانی در راه مسابقات جهانی چالش مردادی ۱۵ خرداد! ادعای جالب گزارشگر اماراتی: ستارگان ایران در دبی آماده می‌شوند فرانسه، صربستان و قطر مقاصد احتمالی حسن یزدانی! هواداران استقلال، طرفداران جدی بیرانوند شدند! ناراحتی طرفداران استقلال از پیشکسوتان: به خاطر پول، سوژه رسانه‌ها نشوید ملی‌پوشان چه روزی به اردو می‌روند؟ میلاد محمدی - پرسپولیس؛ دوباره جدی شد انزونزی، بازیکن جدید سپاهان کیست؟ + سوابق تیم‌ها استعفای هانری از تیم المپیک فرانسه مخالفت باشگاه استقلال با بازی در قزوین پشت پرده اختلاف هاشمی نسب و نکونام| پای دستمزد در میان است تاریخ بازگشت مسی به فوتبال مشخص شد مدافع بارسلونا در رادار نیوکاسل سرمربی سابق فولاد، مدیر آکادمی تراکتور شد
سرخط خبرها

ساپینتو یک استقلالی را توبیخ کرد

  • کد خبر: ۱۴۳۵۹۹
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
ساپینتو یک استقلالی را توبیخ کرد
سرمربی استقلال بازیکن مطرح خود را به‌دلیل یک رفتار توبیخ کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سجاد شهباززاده، مهاجم تیم استقلال که برخلاف ابتدای فصل‌ به نیمکت‌نشین تبدیل شده بود، در بازی با مس رفسنجان به‌دلیل محرومیت محمد محبی به‌عنوان مهاجم در ترکیب استقلال قرار گرفت.

مهاجم استقلال در این بازی فرصت برای گل‌زنی داشت و توپش به دست مدافع مس برخورد کرد، اما از شانس بد او داور تصمیم به ادامه بازی گرفت و پنالتی اعلام نکرد. این بازیکن در نیمه دوم تعویض شد، اما به نشانه ناراحتی به سمت بازیکن تعویضی نرفت و از روبه‌روی نیمکت خارج شد.

درحالی‌که شهباززاده با ناراحتی در حال رفتن به سمت نیمکت بود، ریکاردو ساپینتو مهاجم استقلال را دید که به سمت او نیامد. در تمرین فردای آن بازی، ساپینتو این بازیکن را فراخواند و دقایقی با مهاجم تیمش صحبت کرد. سرمربی استقلال به شهباززاده تذکر داد که اعتراض در تیم او معنی ندارد و هر تصمیمی بر اساس نظرات فنی صورت می‌گیرد.

شهباززاده توضیحات سرمربی استقلال را پذیرفت، اما او خوب می‌داند با شرایطی که وجود دارد، بازی به او کمتر می‌رسد و خبر‌هایی رسیده که از پرسپولیس و دو تیم دیگر ممکن است با پیشنهاد روبه‌رو شود. به همین دلیل او یکی از گزینه‌های جدایی از استقلال در نیم‌فصل دوم خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->