روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟
سرخط خبرها

«سعید محمد» مشاور فتاح در بنیاد مستضعفان شد

  • کد خبر: ۱۴۴۰۰۲
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
«سعید محمد» مشاور فتاح در بنیاد مستضعفان شد
«سعید محمد» با حکم فتاح به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید پرویز فتاح با صدور حکمی، سعید محمد را به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان منصوب کرد.

در متن این حکم انتصاب آمده است: «با عنایت به مراتب تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده، جنابعالی را به عنوان «مشاور رئیس بنیاد» منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از تمامی ظرفیت‌های بنیاد در اجرای سیاست‌ها و انجام امور محوله موفق و موید باشید».

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->