ویدئو| اعلام جزئیات عملیات «وعده صادق ۲» از زبان سرلشکر باقری پیام جدید عبری صفحه مقام معظم رهبری در پیامرسان ایکس عراقچی: اسرائیل دست به اقدامی بزند قوی‌تر پاسخ می‌دهیم خط و نشان محمدجواد ظریف برای رژیم اسرائیل هشدار وزارت امورخارجه ایران درباره مداخله طرف‌های ثالث در منازعه با رژیم اسرائیل ستاد کل نیروهای مسلح: اسرائیل درصورت پاسخ منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود باشد پیام تهدیدآمیز قالیباف برای رژیم صهیونیستی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ایران در حمله به رژیم صهیونیستی از چه موشکهایی استفاده کرد؟ وزارت دفاع آمریکا خواهان توقف حملات از سوی ایران شد سخنگوی دولت: عملیات موشکی امشب در راستای اقتدار و عزت ایران بوده است تقدیر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی عضو جبهه اصلاحات: عملیات موشکی ایران پاسخی قانونی به تجاوزات صهیونیست‌هاست نخستین تصاویر از لحظه شلیک موشک‌های بالستیک سپاه به سمت سرزمین‌های اشغالی + ویدئو حزب‌الله لبنان: در حمله موشکی ایران، اغلب پایگاه‌های اسرائیل مورد اصابت قرار گرفت پیام پزشکیان به نتانیاهو: این تنها گوشه ای از توان ماست جزئیات تازه از عملیات موشکی ایران علیه رژیم اسرائیل | استفاده از موشک‌های هایپرسونیک «فتاح» واکنش یمن به حمله ایران: عملیات موشکی ایران دفاعی مشروع است انعکاس حمله ایران به سرزمینهای اشغالی در رسانه های پاکستان سردار کوثری: عملیات «وعده صادق ۲» یک مرحله از اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی بود آماده‌باش ارتش اردن پس از حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) تکذیب خبر اخطار شدید وزارت اطلاعات به مدیران کانال‌ها در فضای مجازی حمله سایبری ایران به اسرائیل همزمان با حمله موشکی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) واکنش ترامپ به حمله موشکی ایران: اگر من رئیس جمهور بودم، این هرگز اتفاق نمی‌افتاد
سرخط خبرها

اشاره رهبر انقلاب به سندی تازه منتشر شده: کارتر در سال ۱۹۷۹ به سازمان سیا دستور سرنگونی انقلاب را داد

  • کد خبر: ۱۴۴۴۱۹
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
اشاره رهبر انقلاب به سندی تازه منتشر شده: کارتر در سال ۱۹۷۹ به سازمان سیا دستور سرنگونی انقلاب را داد
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم به یک سند تازه منتشر شده اشاره کردند و گفتند: کارتر در سال ۱۹۷۹ به سازمان سیا دستور سرنگونی انقلاب را داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار گفتند: این حرکت عظیم که از قم شروع شد توانست ایران را از پنجه‌ی غارتگر و خونین آمریکا نجات بدهد. در واقع ایران را از دست و از حلقوم آمریکا کشید بیرون. این شد پایه و اساس دشمنی آمریکا با ایران.  اینکه میگویند فلان حادثه فلان قضیه موجب شد که آمریکایی‌ها با ما دشمن بشوند بعضی‌ها هم حالا بعد از چهل سال میگویند چرا آمریکایی‌ها را با خودتان دشمن میکنید! ما داریم دشمن میکنیم؟ چهل سال است به خون ما تشنه است.

ایشان افزودند: ما حالا داریم آمریکا را دشمن می‌کنیم؟ آمریکایی‌ها از روز اول شروع کردند. یک سندی اخیراً منتشر شده که برای من فرستادند، آوردند همین چند هفته پیش ظاهراً از یک مرکز معتبر آمریکایی که اسناد مهمی را بعد از مثلاً گذشت سی چهل سال منتشر میکند، این سندی را منتشر کرده که میگوید که کارتر در دسامبر ۱۹۷۹، دسامبر ۷۹ یعنی حدود ده ماه بعد از پیروزی انقلاب ما، یک دستوری میدهد به سازمان سیا. دستور این است که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنید.

رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: یعنی همان اول انقلاب اوایل انقلاب رئیس‌جمهور آمریکا دستور سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را با خواب آشفته‌ای که لابد دیده به سازمان سیا صادر میکند. آن وقت نکته‌ی جالب توجه این است که به چه وسیله ساقط کنید، ذکر میکند اولین نکته‌ای ذکر میکند تبلیغات است؛ پروپاگاندا. میگویند با پروپاگاندا تبلیغ کنید علیه جمهوری اسلامی. این کاری بوده که آن روز این‌ها شروع کردند. تبلیغات، البته خب فقط تبلیغات نبود تحریم هم بود جاسوسی هم بود نفوذ هم بود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->