قلندرشریف: ۹۰ درصد زائران و شهروندان از خدمات شهرداری مشهد رضایت داشته‌اند گزارش ویژه فیفا از دختران فوتسال ایران روابط‌عمومی‌ها؛ بهره‌گیری هنرمندانه از همه ابزار‌ها و شیوه‌های تعامل پیشرفت ۲۸‌ درصدی میان‌گذر جنوبی مشهد نمایشگاه مشهد اینوکس- فاینکس، نقطه عطفی در مسیر جذب سرمایه‌گذاری و تعامل با ارکان بازار مالی احیای تاریخ شهر مشهد، به همت مدیریت شهری کاهش ۴۳ درصدی بارندگی در مشهد نسبت به سال قبل | احتمال جیره‌بندی آب در تابستان دبیر شورای امنیت ملی در دیدار با همتای ارمنی خود: بیگانگان علاقه‌ای به آرامش در منطقه ندارند افزایش ۵ برابری بودجه فرهنگی و ورزشی در مشهد| ۱۱۰ مجموعه ورزشی تا پایان دوره مدیریت شهری احداث می‌شود پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | از فردا هوا گرم می‌شود پزشکیان در مجمع گفت‌وگوی تهران: اسرائیل حقوق انسان‌ها را نادیده گرفته است | غرب پیام سیاست خارجی دولت چهاردهم را نپذیرفت رکوردشکنی شهرداری مشهد در جذب سرمایه و انتشار اوراق مشارکت | تأمین مالی ۱۸ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های شهری + فیلم خراسان رضوی، میزبان ۱۰ درصد موزه‌های کشور | گزارش شهرآرانیوز از ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود در موزه‌های استان هوا آلوده است؛ شهروندان کلانشهر مشهد اصول خودمراقبتی را رعایت کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) از رونق سرمایه‌گذاری تا تحول شرکت توسعه گردشگری| مدیران شهر از راهکار‌های تسهیل زیارت می‌گویند مشهد، شهر ظرفیت‌های چشمگیر در حوزه گردشگری| خبر‌های خوب از تحول در شرکت توسعه گردشگری شهرداری در راه است+فیلم بازگشایی راست‌گرد چهارم پل نوغان مشهد پس از ۲۰ سال انتظار مدیر منطقه هفت شهرداری مشهدمقدس منصوب شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) ماجرای مخالفت شورای نگهبان با یک مصوبه شورای شهر مشهد چه بود؟ درباره قاسم ارفع که فردوسی را دوباره دفن کرد | یَلی بیرون شاهنامه
سرخط خبرها

کشف یک کانال زیرزمینی تاریخی در مسیر حفر مترو خط ۳ مشهد

  • کد خبر: ۱۴۴۴۷۶
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
کشف یک کانال زیرزمینی تاریخی در مسیر حفر مترو خط ۳ مشهد
مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد از کشف یک کانال زیرزمینی تاریخی در مسیر حفر قطار شهری خط سه مترو خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز، مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد، در حاشیه بازدید از  کانال و قنات قدیمی یافت شده در مسیر حفاری تونل قطارشهری نیز اظهار کرد: در روند حفاری تونل چندین مرتبه به سرداب، قنات و کانال زیر زمینی برخورد کرده‌ایم. تا حد امکان تلاشمان بر حفظ و نگهداری از آن بوده و در همین راستا در اولین اقدام مراتب را به اطلاع سازمان میراث فرهنگی رسانده‌ایم.

وی اضافه کرد: در این مورد نیز در عملیات حفاری تونل خط سه مترو به یک کانال زیر زمینی برخورد کردیم که مانند موارد قبل به مدیران سازمان میراث فرهنگی اطلاع‌رسانی و با آن‌ها همکاری شده است.

کیامرز خاطرنشان کرد: پیدا شدن شهر زیر زمینی و آثار تاریخی در این منطقه شایعه بوده و شرکت قطار شهری با پدیده‌ای به نام شهر زیر زمینی برخورد نکرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->