هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل سرمایشی زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) شناسایی و مهر و موم ١٧ پاتوق مواد مخدر در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک نیمه روان در آزادراه مشهد-باغچه، نیشابور و سبزوار (۲۴ تیر ۱۴۰۳) حکم اعدام شکارچی زنان شکسته شد کشف ترياک جاسازی شده در بسته غذای حيوانات
سرخط خبرها

وقوع ۶۱۲ فقره تصادف در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته (۲۰ دی ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۴۶۹۴
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
وقوع ۶۱۲ فقره تصادف در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته (۲۰ دی ۱۴۰۱)
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی از وقوع ۶۱۲ فقره تصادف در مشهد از ساعت ۲۴ دیشب تا ۱۲ ظهر امروز، ۲۰ دی، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اضافه کرد: ۵۹ فقره از این تصادفات جرحی و ۵۵۳ مورد دیگر خسارتی بوده است و خوشبختانه فوتی نداشته‌ایم. باید توجه داشت به دلیل کندی سرعت اکثر تصادفات در این مقطع خسارتی است.

وی درباره وضعیت پراکندگی تصادفات در مشهد اضافه کرد: این تصادفات در سطح شهر پخش شده و با توجه به وضعیت زمین، پراکندگی آن متنوع است و در تمام مسیر‌ها شاهد بروز تصادف هستیم.

رحیمی به شهروندان توصیه کرد حتی‌المقدور از وسائل نقلیه شخصی استفاده نکنند و اگر هم مجبور به استفاده می‌شوند، سرعت مطمئنه را رعایت نمایند.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت نمک و شن‌پاشی در معابر خیلی مفید فایده نیست، چون در لحظه یخ‌زدگی اتفاق می‌افتد.

رحیمی درباره پیش‌بینی خود از ادامه وضعیت تصادفات در مشهد نیز گفت: با توجه به کاهش تردد‌ها در شب پیش‌بینی می‌شود تعداد تصادفات کاهش پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->