آخرین جزئیات تعداد شهدا و مجروحین حمله رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ مهر ماه ۱۴۰۳) عراقچی: شورای امنیت توانایی حل مشکلات را ندارد | خون شهید نصرالله ضامن قوت حزب‌الله + فیلم قالیباف: دشمن صهیونیستی در میدان شکست خورده و برای بقا، ترور می‌کند نمایندگان مجلس شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند واژگونی خودرو در میدان آزادی مشهد (۸ مهر ۱۴۰۳) مَتى نَصرُ اللهِ أَلا إِنَّ نَصرَ اللهِ قَریب بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار «عباس نیلفروشان» ایران خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت شد ترور کور تروریست‌ها در دومک زاهدان | مجروحیت یک مامور پلیس شهادت یکی دیگر از اعضای ارشد حزب الله لبنان عربستان سعودی: تمام کشورها را دعوت می‌کنیم فلسطین را به رسمیت بشناسند شهادت ۵ غیرنظامی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کاملا هریس: واشنگتن به تل آویو تعهد تزلزل ناپذیر دارد خبر، بمب است و ویران کرده ما را نیز، نصرالله! پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت سیدحسن نصرالله عراقچی: سید مقاومت با سلاح سنگرشکن ۵۰۰۰ پوندی اهدایی آمریکا به شهادت رسید بیانیه وزارت خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند بایدن از ترور سید حسن نصرالله دفاع کرد! حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی حیاتی در تل آویو اردوغان: سیاست جنون اسرائیل باید مهار شود| کشورهای اسلامی موضع محکم‌تری اتخاذ کنند تل آویو زیر آتش موشک‌ها یمنی | فرار صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها+ فیلم قالیباف: در کنار ملت مظلوم و عزیز لبنان خواهیم ایستاد
سرخط خبرها

در جلسه سران قوا برای تامین انرژی چه گذشت؟

  • کد خبر: ۱۴۵۳۵۱
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
در جلسه سران قوا برای تامین انرژی چه گذشت؟
نشست سران قوا عصر امروز (شنبه ۲۴ دی) به میزبانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا و با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به افزایش برودت هوا در نقاط مختلف کشور و مشکلاتی که به لحاظ تامین انرژی گرمایشی در برخی کشور‌های منطقه نیز به وجود آمده، سران قوا در جلسه امروز خود بر استمرار و تقویت اقدامات در دست اجرا جهت کاهش مشکلات برای مردم در حوزه تامین انرژی گرمایشی و رفع برخی مسائل پیش‌آمده در این حوزه تاکید کردند.

در این جلسه تصمیمات مهمی نیز در خصوص مسائل مرتبط با حوزه گاز، در راستای کاهش مشکلات مردم و شهروندان اتخاذ شد.

این تصمیمات و عملیات اجرایی متعاقب آن، به استثنای اقداماتی است که تاکنون در راستای رفع مسائل حوزه تامین انرژی گرمایشی و مدیریت بحران در این حوزه اتخاذ شده است.

همچنین سران قوا در این نشست ضمن قدردانی از مشارکت‌های فعالانه مردمی در همه عرصه‌ها، بار دیگر از مردم شریف ایران خواستند در مصرف انرژی صرفه‌جویی به عمل آورند تا با عنایت به تدابیر در دست اجرای مسئولان، مردم همه نقاط کشور در روز‌هایی که با افزایش برودت هوا مواجه می‌شویم از نعمت گاز و گرما بهره‌مند باشند.

مقوله بودجه، موضوع دیگری بود که در جریان جلسه امروز سران قوا مورد امعان‌نظر قرار گرفت و بر همین مبنا با عنایت به همفکری صورت‌گرفته میان سران قوا، مقرر شد با اتخاذ تدابیری در مجلس، شورای نگهبان و هیئت‌عالی نظارت مجمع تشخیص، بودجه ۱۴۰۲ در زمان کوتاه تری نهایی گردد.

سران قوا همچنین در این جلسه بر آسیب شناسی و اولویت‌بندی مسائل و موضوعات مبتلابه کشور و مردم و طرح هر یک از این مسائل اولویت‌دار در جلسات فی‌مابین برای پیگیری و همکاری مجدانه در راستای تسریع در رفع آن‌ها تاکید کردند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->