ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند
سرخط خبرها

شرایط در تل‌آویو متشنج است!

  • کد خبر: ۱۴۵۳۶۸
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
شرایط در تل‌آویو متشنج است!
رسانه‌های صهیونیستی از شرایط متشنج امنیتی در تل‌آویو ساعاتی پیش از آغاز تظاهرات اعتراض آمیز علیه نتانیاهو در دومین شنبه پیاپی خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، حجم زیادی از نیرو‌های امنیتی در حال استقرار در مناطق مختلف شهر تل‌آویو مستقر شده‌اند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، نیرو‌های امنیتی برای مقابله با تظاهرات اعتراض آمیز علیه نتانیاهو که طبق فراخوان داده شده قرار است در میدان "هبیما" در تل آویو برگزار شود صورت می‌گیرد.

روزنامه یسرائیل هیوم هم در وبسایت آنلاین خود از سطح شهر تل‌آویو خبر داد، خیابان‌های شهر شاهد شرایطی متشنج است.

در ادامه خبر آمده است: پلیس برای مقابله با موج جدید اعتراضات مانوری را دیروز جمعه در میدان "هبیمای" تل‌آویو انجام داد.

یکی از مسئولین پلیس در این رابطه گفت: پیش بینی می‌کنیم شاهد درگیری و اغتشاشاتی در جریان این تظاهرات اعتراض آمیز باشیم.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل فرمانده کل پلیس رژیم صهیونیستی خطاب به مامورانش نوشت: هیچ تغییری در سیاست‌های ما به وجود نیامده است، ما با اقدامات خرابکارانه مسامحه نخواهد کرد.

تظاهر کنندگان نسبت به قانون موسوم به "لیوین" معترض هستند که به گفته آن‌ها کابینه نتانیاهو با تصویب آن یک گام به سوی ویران کردن "دموکراسی اسرائیلی" به پیش رفته است.

گفتنی است شنبه گذشته نیز حدود ۱۰ هزار نفر از ساکنان تل‌آویو در اعتراض به کابینه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و برنامه‌های وزیر دادگستری او برای تضعیف سیستم قضایی، به خیابان‌ها آمدند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->