لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود
سرخط خبرها

امیرعبداللهیان با رئیس‌جمهور ونزوئلا دیدار کرد+ عکس

  • کد خبر: ۱۴۸۷۰۱
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
امیرعبداللهیان با رئیس‌جمهور ونزوئلا دیدار کرد+ عکس
وزیر خارجه ایران با نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دیدار وزیر امورخارجه کشورمان و مادورو در کاخ ریاست جمهوری میرافلورس صورت گرفت. حسین امیرعبداللهیان و رئیس‌جمهور ونزوئلا در این دیدار درباره روابط و توسعه همکاری‌های دوجانبه و مسائل بین المللی رایزنی کردند.

امیرعبداللهیان با رئیس‌جمهور ونزوئلا دیدار کرد+ عکس

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر مادورو به تهران و امضای سند همکاری جامع بعنوان نقطه عطف در روابط دوجانبه، اجرای سریع تفاهمات فی مابین در مسیر تقویت همکاری‌ها را امری مهم دانست.

نیکلاس مادورو نیز ضمن اشاره به تجربیات دو کشور در مواجهه با چالش‌های مشترک، بر لزوم تقویت و تحکیم همکاری‌ها تاکید و سلام‌های گرم خود را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان را به امیرعبداللهیان ابلاغ کرد.

امیرعبداللهیان با رئیس‌جمهور ونزوئلا دیدار کرد+ عکس

طرفین ضمن مرور بر روند همکاری ها، تقویت و نظارت بر پروژه‌ها و شتاب بخشیدن به اجرای آن‌ها و نیز هوشیاری در دفاع از منافع ملی خود در مقابل فشار‌های خارجی را مورد تاکید قرار دادند و از افزایش تماس‌ها و تبادل نظر میان مقامات دو کشور استقبال کردند.

در این ملاقات، مقامات عالی سیاسی و اقتصادی ونزوئلا از جمله خانم دلسی رودریگز معاون اجرایی و خانم خیمنس معاون علوم و فناوری رییس جمهور، ویلمر کاست وزیر کشاورزی، رامون ولاسکز وزیر حمل و نقل و مسئول کمیسیون مشترک و برخی دیگر مقامات حضور داشتند.

امیرعبداللهیان با رئیس‌جمهور ونزوئلا دیدار کرد+ عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->