۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هلاکت ۲ شرور در درگیری پلیس ایرانشهر با اشرار مسلح

  • کد خبر: ۱۴۹۱۵۵
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
هلاکت ۲ شرور در درگیری پلیس ایرانشهر با اشرار مسلح
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت دو نفر از اشرار مسلح طی درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: با انجام اقدامات ویژه پلیسی مشخص شد سه نفر از اشرار مسلح قصد ایجاد ناامنی و اقدامات کور مسلحانه در منطقه را دارند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات لازم مسیر تردد این اشرار را شناسایی و بلافاصله با اتخاذ تمهیدات مناسب و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و اقدام به رصد و پایش منطقه کردند.

وی ادامه داد: اشرار مسلح با یک دستگاه خودرو پژو فاقد پلاک از مسیرجاده فرعی وارد محور اصلی شده که با مشاهده ماموران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و بدون توجه به اخطار های پلیس به سمت ماموران انتظامی تیراندازی می‌کنند.

جوکار با بیان اینکه ماموران جان برکف انتظامی پس از تیراندازی اشرار به صورت مسلحانه، با آنها درگیر شدند، افزود: در این درگیری دو نفر شرور مسلح به هلاکت رسیده و شرور دیگر در صحنه دستگیر می‌شود.

‌جوکار تصریح کرد: پس از پایان درگیری، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو ، دو قبضه سلاح کلاش به همراه 9 تیغه خشاب و 208 فشنگ جنگی ، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و تعدادی فشنگ مربوطه، شوکر برقی، اسپری فلفل،کلاه پوششی و پلاک خودرو نیز از اشرار کشف شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: ماموران انتظامی استان با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت، قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی علیه شهروندان را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->