چند درصد از خانوار‌های هر استان یارانه‌بگیر هستند؟ متقاضیان خرید سکه مرکز مبادله تا کی برای واریز وجه فرصت دارند؟ وام مسکن ۱۵۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ آموزش خرید سکه طلا از مرکز مبادله ایران + جدول زمان بندی تحویل سکه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | طلا در مسیر پلکانی افزایش قیمت حرکت معکوس بورس در بین بازار‌های مالی | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۵ مهر ۱۴۰۳) قطار‌های پنج‌ستاره به چرخه حمل‌ونقل ریلی کشور بازمی‌گردند شرایط جدید فروش طلا اعلام شد | از احراز هویت مشتری تا الزام به‌صدور فاکتور رسمی بالاخره زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ نادیده گرفتن سنوات ارفاقی برای بازماندگان کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور وضعیت بازار ارز | نوسانات نرخ دلار با وجود التهابات اخیر پایدار نخواهد بود (۱۵ مهر ۱۴۰۳) نظرات جالب یک کارشناس درباره ساخت مسکن و خانه‌دارشدن بررسی قیمت خودرو‌های خارجی (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | ریزش ۷۰ میلیون تومانی قیمت هونگچی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | شاهین ۷۲۹ میلیون تومان دعوت سهام‌داران به صف‌های فروش | نظر کارشناسان درباره وضعیت این روز‌های بازار بورس رتبه دوم خراسان‌رضوی در  کمترین نرخ بیکاری سهمیه بنزین ماهانه تغییر نکرده است | سقف سوخت‌گیری روزانه ۱۰۰ لیتر است قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | دلار گران شد اگر پنجشنبه و جمعه تعطیل شود، ارتباطمان با دنیا ۴ روز قطع می‌شود کاهش نیروی کار با وجود حقوق قانون کار اشتغال ناقص کاهش یافت قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | کدو حلوایی در بازار چند؟ سقف دریافت بنزین با کارت سوخت شخصی تغییر کرد (۱۵ مهر ۱۴۰۳)  + فیلم خبری جدید برای صاحبان خودروهای فرسوده سقوط از درخت گردو بلای جان هرساله باغداران
سرخط خبرها

شرایط فروش فوق‌العاده در شب عید اعلام شد

  • کد خبر: ۱۴۹۴۲۱
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
شرایط فروش فوق‌العاده در شب عید اعلام شد
معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان طی نامه‌ای خطاب به رییس اتاق اصناف ایران، خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحد‌های صنفی برگزار کننده فروش فوق العاده و حراج در هفته‌های پایانی سال شد و تاکید کرد که هر واحد صنفی که قصد فروش فوق العاده و حراج برای کالا‌های خود را دارد باید لیست کالا‌ها به همراه قیمت آن‌ها و همچنین میزان تخفیف و مدت زمان مورد نظر را به اتحادیه صنفی مربوطه ارائه کند.

به گزارش شهرآرانیوز، تقوی شوازی، معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت، در این نامه با اشاره به افزایش تقاضا برای برخی کالا‌ها و خدمات طی هفته‌های پایانی سال، گفته که در این ایام برخی از واحد‌های صنفی برای جلب مشتری و عرضه و فروش بیشتر کالا، اقدام به فروش فوق العاده و حراج می‌کنند. این در حالی است که در برخی موارد، این اقدام بدون اخذ مجوز‌های لازم از اتحادیه صنف مربوطه صورت می‌گیرد و زمینه اجحاف به مصرف کنندگان را فراهم می‌آورد.

او همچنین با اشاره به مفاد آیین نامه اجرایی ماده ۸۴ قانون نظام صنفی، تاکید کرده که برای جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان، ضرورت دارد با هماهنگی ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی شرکت کننده در جشنواره فروش فوق العاده و حراج در دستور کار اتاق‌های اصناف سراسر کشور قرار گیرد و ضمن کنترل فاکتور‌های فروش، از تخلفات ناشی از حراج و فروش فوق العاده غیرقانونی در واحدای صنفی جلوگیری و نتیجه اقدامات به این سازمان منعکس شود.

این مقام مسئول در پایان نامه تاکید کرده که هر واحد صنفی که قصد فروش فوق العاده و حراج برای کالا‌های خود را دارد باید لیست کالا‌ها به همراه قیمت آن‌ها و همچنین میزان تخفیف و مدت زمان مورد نظر را به اتحادیه صنفی مربوطه ارائه کند تا بررسی شود و در صورت تایید مجوز فروش فوق العاده برای واحد صنفی صادر شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->