کارگران معدن طبس به دلیل عدم آموزش نتوانستند از کیف نجات استفاده کنند درگیری اشرار مسلح با مرزبانان در راسک سیستان و بلوچستان| یک سرباز شهید شد (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) ترور ناجوانمردانه پلیس در خاش (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۴۰۵ در جاده گوارشک با دو مصدوم + فیلم و عکس(۸ مهر ۱۴۰۳) حکم اعدام متجاوز به عنف در همدان صادر شد (۸ مهر ۱۴۰۳) به‌کارگیری نیروی کار ناشنوا در صنعت حمل‌ونقل‌ هوایی کشور اعلام آمادگی ۱۲۰۰ نفر از پزشکان و اساتید برای ارائه خدمات درمانی به مردم لبنان (۸ مهر ۱۴۰۳) تجلیل شخصیت‌های دانشگاهی سوریه از تمدن کهن ایرانیان هشدار رگبار باران و وزش باد شدید در خراسان رضوی و دیگر نقاط کشور رمزگشایی ۳۱ فقره سرقت دوچرخه در مشهد کشف بیش از ۴۰ کیلو موادمخدر از یک خانه مسکونی در مشهد  وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: لزوم ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و نقش راهبری آنان در آموزش دانش‌آموزان سفر به سریلانکا بهتره یا تایلند؟ پدیده گرد و غبار درهوای کلانشهر مشهد تا پایان امشب روند افزایش است شهروندان مشهد توصیه‌های خودمراقبتی دربرابر گردوغبار را رعایت کنند (۸ مهر ۱۴۰۳) فلسفه دادگاه صلح کمک به تسریع سازش در پرونده است با اسفناج و خواص بی نظیرش آشنا شوید شیوع اختلال‌های روانی در زنان و مردان به ترتیب حدود ۲۵ و ۱۴ درصد است بارش باران و لغزندگی سطح معابر در جاده‌های احمدآباد و گناباد (۸ مهر ۱۴۰۳) شرایط عمومی متقاضیان فرزندخواندگی چیست؟ برای داشتن قلبی سالم چه‌کار باید کرد؟ تکمیل فرآیند اینترنتی تسویه حساب افراد دارای بیمه تکمیلیِ تامین اجتماعی دستور رئیس‌جمهور برای بازنگری و ساماندهی سهمیه‌های کنکور نخستین گروه زائران عمره به کشور بازگشتند (۸ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش منابع مالی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد به ۳۷۵میلیارد تومان

  • کد خبر: ۱۴۹۴۸۵
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
افزایش منابع مالی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد به ۳۷۵میلیارد تومان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش منابع مالی این صندوق از ۲۰ میلیارد تومان به ۳۷۵ میلیارد تومان در راستای حمایت از تیم‌ها و شرکت‌های دانش بنیان دانشجویی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی طهرانچی در بیست و سومین همایش روسای مراکز ویژه این دانشگاه‌ گفت: این صندوق از طرح‌های و محصولات فناور، دانش بنیان و طرح‌های خدماتی که در حوزه فناورانه فعالیت می‌کنند حمایت کرده و این حمایت‌ها در قالب تسهیلات، سرمایه گذاری از جنس مدنی و حقوقی، صدور ضمانتنامه و عاملیت مالی در قرارداد‌های پژوهشی خواهد بود.

وی افزود: کار‌های بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است و به زودی شاهد جهش‌های جدی در این دانشگاه خواهیم بود. در طرح آمایش سرزمینی به د نبال این هستیم تا در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، آمار موالید، حرفه‌های اقتصادی استان‌ها و... را بررسی و رشته‌ها مبتنی بر نیاز هر استان و منطقه تعیین شود تا همگرایی بیشتری با با استان داشته باشد.

طهرانچی خاطرنشان کرد: این سند دارای پشتوانه‌های نظری و عددی است که بدانیم دانشگاه در چه بستری حرکت می‌کند.

وی افزود:همچنین در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها نیز ماموریت یافتند تا اطلس اطلاعات جامع استان خود را تهیه کنند. براساس این اطلس جامع، وضعیت جمعیت، آموزش و پرورش، اقتصاد، آموزش عالی و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در هر کدام از استان‌ها بررسی و واکاوی می‌شوداستان داشته باشد.

در این همایش دو روزه که ۱۱۰ نفر از روسای مراکز ویژه و دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور حضور داشتند مسایلی همچون آموزش، پژوهش، فرهنگی، بودجه و چالش‌های پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->