افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ادعای عجیب جایگاه‌داران سوخت: مردم برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین مراجعه می‌کنند!

  • کد خبر: ۱۵۰۰۷۹
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
ادعای عجیب جایگاه‌داران سوخت: مردم برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین مراجعه می‌کنند!
رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: شاهدیم که در برخی موارد خودپرداز‌های بانکی خالی از پول نقد هستند یا درست کار نمی‌کنند و مردم ناچارا برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین‌ها مراجعه می‌کنند و نمی‌دانیم دقیقا باید چکار کنیم که نه شرمنده مردم شویم و نه مشکل قانونی و مالیاتی داشته باشیم. درخواست ما این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی سریعا اظهارنظر و تدبیر کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، اسدالله قلیزاده اظهار کرد: مردم راحت‌ترین و در دسترس‌ترین راه برای دریافت پول را پمپ بنزین‌ها می‌دانند و مراجعه دارند. آمار بالایی از مراجعات داریم و لازم است مسئولین سریعا تدبیری بیاندیشند.

وی ادامه داد: مالکان پمپ بنزین‌ها از سراسر کشور خصوصا کلانشهرها، شهر‌های توریستی و زیارتی استعلام‌های زیادی از ما داشته اند که چه کنند؟ واقعیت این است که جایگاه‌های سوخت فعالیت شبانه روزی دارند و ارائه خدمت انجام می‌دهند، ولی تکلیفی در جهت عرضه پول نقد به مردم ندارند، البته در برخی مواقع واقعا مردم نیاز دارند و برای وجوه خرد مراجعه می‌کنند که جایگاه‌داران نمی‌دانند باید چه کنند تا از طرفی شرمنده مردم و از طرفی با مشکلات قانونی یا مالیاتی آتی روبرو نشوند.

وی اظهار کرد: لازم است سازمان مالیاتی و بانک مرکزی در این زمینه اظهارنظر شفاف کنند و تشریح موارد قانونی را داشته باشند تا تکلیف همه روشن شود، البته مشاغل دیگر هم احتمالا با این مساله روبرو هستند.

وی افزود: ما سعی کردیم طی سالیان اخیر مردم را ترغیب کنیم که بهای سوخت را الکترونیکی پرداخت کنند و تا حدودی موفق بودیم و شاهد کاهش روز افزون پول نقد در جایگاه‌ها هستیم و امیدواریم با غلبه بر نگاه بسته برخی افراد و ورود تکنولوژی جدید و روش‌های متنوع پرداخت هرچه بیشتر در این زمینه پیش برویم.

قلیزاده ضمن انتقاد از بی تفاوتی برخی بخش‌های سیستم بانکی به این مساله گفت: ما انتظار داریم بانک‌ها پاسخگو باشند، اینکه بانک‌ها در ایام کرونا خیلی کم پول نقد از مردم دریافت می‌کردند و پمپ بنزین‌ها محل خرج کردن پول‌های نقد مردم شده بود و حالا وجه نقد در برخی خودپرداز‌ها به درستی توزیع نمی‌شود و مردم برای رفع نیازشان به پمپ بنزین‌ها مراجعه دارند قابل پذیرش نیست، جایگاه‌های سوخت خودپرداز بانکی نیستند و لازم است بانک مرکزی به طور جدی در این مساله ورود کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->