حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم و شهادت سه فلسطینی یک جنگنده روسیه بر فراز دریای سیاه ناپدید شد حماس آماده اجرای طرح توافق آتش‌بس روسیه تلافی می‌کند | پوتین: صادرات اورانیوم به غرب را محدود می‌کنیم افزایش شمار شهدای بمباران مدرسه الجاغونی در مرکز نوار غزه به ۱۷ نفر (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان با عمار حکیم دیدار کرد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی القسّام به شمال فلسطین اشغالی (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شمار شهدای جنگ غزه از ۴۱ هزار نفر رد شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) اعلام آمادگی ایران برای تأمین صلح و امنیت پایدار بین‌المللی با همکاری کشور‌های دنیا (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شهادت ۲ نفر موتورسوار لبنانی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی پاسخ سخت حزب الله: حمله راکتی به آشیانه توپخانه ارتش صهیونیستی در جولان اشغالی توافق ایران و عراق برای تدوین برنامه راهبردی بلندمدت عدم پذیرش مسافر در ۲ ایستگاه متروی تهران پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) امیر سرتیپ حیدری: انسداد مرزهای شرقی کشور به روش هوشمند انجام می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: مسئله امروز جهان اسلام وحدت بین مسلمانان است | حلقه مقاومت، نماد وحدت بین مذاهب اسلامی عراقچی: ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده است نشست خبری مشترک پزشکیان و السودانی | رئیس جمهور: نیازمند اجرای توافقات امنیتی بین ایران و عراق هستیم هریس یا ترامپ؛ آرای خاکستری ایالات متحده به کدام نامزد خواهد رسید؟ مجموع مهاجران افغانستانی مجاز و غیرمجاز در ایران بین ۶ تا ۷ میلیون نفر اعلام شد فرماندار مشهد از ادامه برخورد جدی با اتباع غیرمجاز خبر داد | فعالیت اتباع غیرمجاز در اطراف حرم امام‌رضا(ع)، به هیچ عنوان تحمل نخواهد شد ویدئو | کُردی‌صحبت‌کردن پزشکیان با خبرنگار اقلیم کردستان در عراق
سرخط خبرها

واکنش وزیر کشور به نشست دانشگاه جورج تاون

  • کد خبر: ۱۵۰۶۱۰
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
واکنش وزیر کشور به نشست دانشگاه جورج تاون
وزیر کشور گفت: کسانی که سردمدار مخالفین جمهوری اسلامی شده‌اند، عددی نیستند که برای نظام و کشور خطری داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد وحیدی در واکنش به نشست براندازان در دانشگاه جورج تاون و حضور برخی سران ساواک در تجمعات ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: این اتفاقا جالب است که بررسی کنیم سران مخالف ما چه کسانی هستند؟ یکی از این سران فردی است که پدر  و خانواده‌اش یکی از بدترنی وسیاه‌ترین دوران‌ها را در این کشور رقم زده است. این آقای رضا پهلوی سرسلسله این مخالفان شده است.

وی ادامه داد: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که این‌ها خطری برای نظام و کشور دارند، گفت: این‌ها واقعا عددی نیستند. یک چیزهایی درست می کنند برای اینکه  پول می‌گیرند. 44 سال است که اقدام کرده اند که این آخرین نشست از همه مفتضح‌تر بود.

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->