سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات پورمحمدی: می‌دانستم رأی نمی‌آورم ظریف در مشهد: ایرانی نباید تحقیر شود، ایرانی باید در سراسر جهان تجلیل شود خیانت بابک زنجانی در امانت تذکر به ۸ رسانه به دلیل تخلفات انتخاباتی زمان پخش مستندهای انتخاباتی پزشکیان و جلیلی مشخص شد بازداشت مالک سابق نساجی مازندران (۱۲ تیر ۱۴۰۳) وزیر خارجه آمریکا: با مصر و قطر تلاش‌های بی‌وقفه برای تحقق آتش‌بس در غزه را انجام می‌دهیم معاون بین‌الملل دفتر رهبری: نامه رهبری به جوانان آمریکا نامه‌ای به دغدغه‌مندان عالم است رئیس‌جمهور ونزوئلا پیشنهاد برای ازسرگیری گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را پذیرفت زاکانی برای تبلیغات ریاست‌جمهوری همچنان در مرخصی است | اداره تهران برعهده کیست؟ گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد راه درست انتخاب درست حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هیات بلندپایه‌ای از پاکستان در بحبوحه تنش‌های مرزی به کابل رفت

  • کد خبر: ۱۵۱۵۸۸
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
هیات بلندپایه‌ای از پاکستان در بحبوحه تنش‌های مرزی به کابل رفت
همزمان با افزایش تنش‌های مرزی، هیاتی بلندپایه پاکستان به ریاست وزیر دفاع این کشور به کابل رسیده و با مقامات ارشد طالبان دیدار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دفتر ملابراد، معاون نخست‌وزیر طالبان اعلام کرده که وزیر دفاع پاکستان چهارشنبه (امروز ) در راس یک هیات بلند پایه به کابل سفر کرده و با ملا عبدالغنی برادر دیدار کرده است.

خواجه آصف در حالی به افغانستان سفر کرده که نگرانی‌ها برای رشد تروریسم در افغانستان افزایش یافته و پاکستان نیز اخیرا شاهد حملات مرگباری بوده است.

گفته می‌شود که درگیری‌های مرزی، مبارزه با تحریک طالبان پاکستان (تی‌تی‌پی) و کاهش تنش‌ها از اهداف سفر وزیر دفاع پاکستان به کابل باشد.

ملا برادر در این دیدار گفته که موضوعات اقتصادی و تجارتی نباید معطل موضوعات سیاسی شود. او‌ همچنان خواستار آزادی شهروندان افغان از زندان‌های پاکستان شده است.

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که گذرگاه تورخم در پی درگیری مسلحانه میان طالبان و نظامیان پاکستانی از سه‌ روز به این‌سو مسدود شده است.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->