حضور سه میلیون پناهجوی افغان در پاکستان ممنوعیت ضبط نشست‌های امنیتی به دستور نتانیاهو آخرین اخبار از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت چهاردهم (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد عاشورا در عراق تعطیل رسمی اعلام شد حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل (۲۵ تیر ۱۴۰۳) تعداد شهدای نوار غزه به مرز ۳۹ هزار نفر رسید (۲۵ تیر ۱۴۰۳) اعضای جامعه کارگری و کانون‌های بازنشستگی با پزشکیان دیدار کردند+ فیلم مقتدی صدر: شاید ترور ترامپ فیلم تبلیغاتی باشد! وزیر تندرو نتانیاهو تهدید به انحلال کابینه اسرائیل کرد اتحادیه اروپا تحریم های یکجانبه علیه ایران را تمدید کرد بازگشایی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران سرپرست وزارت امور خارجه عازم نیویورک شد مقام روسی: ترامپ را برنده انتخابات آمریکا بدانید
سرخط خبرها

نماینده قم خواستار شد: تشکیل تیمی از کمیسیون‌های مجلس برای مشخص‌شدن علت مسمومیت دانش‌آموزان

  • کد خبر: ۱۵۱۵۹۷
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
نماینده قم خواستار شد: تشکیل تیمی از کمیسیون‌های مجلس برای مشخص‌شدن علت مسمومیت دانش‌آموزان
نماینده مردم قم در مجلس خواستار تشکیل تیمی از کمیسیون‌های مربوطه مجلس برای مشخص شدن علت مسمومیت دانش آموزان قمی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد امیرآبادی‌فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: در خصوص مسمومیت دانش آموزان مدارس قم هنوز هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای به ما نمایندگان قم داده نشده است. برخی از مسئولین می‌گویند یا از استرس بوده و برخی می‌گویند از فوبیا بوده و همچنین برخی می‌گویند تلقین می‌شود و برخی نیز می‌گویند مشکوک است.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: چند ماه است که این داستان ادامه دارد لذا از هیأت رئیسه مجلس می‌خواهم که تیمی متشکل از کمیسیون‌های بهداشت و درمان، آموزش و تحقیقات و امور داخلی و شورا‌ها به قم اعزام شده و موضوع را بررسی کند و نتیجه را به مجلس ارائه کند. خانواده‌های دانش‌آموزان قمی به طور جد نگران این وضعیت هستند و لازم است که این مسئله زودتر مشخص شود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ماموریت داد تا این موضوع را دنبال کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->