ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد: مرجعیت خبری اکثر مردم، رسانه‌های موبایلی است

  • کد خبر: ۱۵۲۴۰۷
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد: مرجعیت خبری اکثر مردم، رسانه‌های موبایلی است
حجت الاسلام «حسن افکار » بر این باور است که امروزه مرجعیت خبری اکثر مردم به جای آنکه شبکه های خبری و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها باشد، همین رسانه های موبایلی و همراه است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در حاشیه دومین روز برگزاری رویداد رسانه ای «رج» در مشهد به شهرآرانیوز گفت: با پیشرفت هایی که در دهه اخیر در عرصه رسانه های جدید و خصوصاً تلفن های همراه داشته ایم می توان از عصر حاضر را عصر رسانه های همراه نام گذاشت. 

وی افزود: امروزه مرجعیت خبری اکثر مردم به جای آنکه شبکه های خبری و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها باشد، همین رسانه های موبایلی و همراه است. ویژگی خبر، تازگی و سرعت اطلاع رسانی است و گاهی می‌بینیم همین اخباری که توسط افراد آماتور در فضای جامعه منتشر می‌شود، به سرعت در شبکه های اجتماعی فراگیر بازنشر می شود و بسیار مورد بازدید قرار می‌گیرد. 

حجت الاسلام افکار خاطرنشان کرد: در همین اغتشاشات اخیر کشور دیدیم که منبع و پایه بسیاری از آمار و اخباری که در اختیار برخی شبکه های معاند قرار می‌گرفت، تحت عنوان گزارش های شبه شهروند- خبرنگار ها بود که صرفاً با داشتن یک گوشی تلفن همراه و استفاده از اینترنت، ساخت و تولید آن میسر می شد. 

وی تاکید کرد: ما در جامعه نیازمند انتشار اخبار و اتفاقات خوب هستیم که گاه در همین محلات اتفاق می‌افتد و می تواند به واسطه افرادی با درک صحیح از نیازها و آموزش‌های درست، منتقل شود. 

حجت الاسلام افکار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وقتی اتفاقات از کف جامعه و محله به درستی رصد شود، سیاست گذار در عرصه مسائل فرهنگی و اجتماعی هم می تواند تصمیم بهتر و درست تری اتخاذ کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->