روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی
سرخط خبرها

هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۲ افزایش قیمت نخواهند داشت

  • کد خبر: ۱۵۲۵۹۵
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۲ افزایش قیمت نخواهند داشت
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: از آنجایی که در آبان ماه نرخ هتل‌ها افزایش پیدا کرده بود، در نتیجه واحدهای اقامتی در نوروز طبق تعرفه گذشته ارائه خدمت خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود مادرشاهیان در خصوص نرخ هتل‌ها در نوروز اظهار کرد: ابتدا تصمیم بر این بود که نرخ واحدهای اقامتی با توجه به خدمات تعیین شود که با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی تصمیم گرفته شد افزایش نرخ نداشته باشیم چرا که هدف ما جذب زائر و ارائه خدمات ارزشمند به زائران است.

وی افزود: اولویت جامعه حرفه‌ای هتلداران این است که بهداشت و سلامت مراکز اقامتی طبق استانداردها باشد. در سال گذشته مشکل بهداشتی در هتل‌ها نداشتیم و شکایتی نیز از مسافران دریافت نشده است. در نوروز نیز بازرسان ما به همراه بازرسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی از هتل‌ها بازدید می‌کنند و اگر مشکلی باشد، رفع خواهد شد.

مادرشاهیان در خصوص مشکلات هتل‌ها گفت: در سال‌هایی که با کرونا درگیر بودیم، مراکز اقامتی بسیار زیان دیدند. در ناآرامی‌های اخیر نیز بسیاری از مراکز اقامتی وضعیت خوبی نداشتند. تعطیلاتی که به علت سرما و برودت هوا رخ داد نیز مشکلات زیادی از جمله لغو رزروها را برای هتل‌ها ایجاد کرد اما ما تلاش کردیم که تعدیل نیرو نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیشتر هتل‌ها در سال ۱۴۰۱ به ورشکستگی نزدیک بودند، خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل هتل‌ها هزینه آب، انرژی و مالیات است که اگر در این زمینه‌ها حمایت شوند، بسیاری از مشکلاتشان رفع می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->