استقرار ۵۰۰ نیروی داوطلب مردمی و ۱۰۰ امدادگر مترو برای تأمین امنیت زائران در دهه پایانی صفر زیرساخت‌های خدمت به زائران رضوی فراتر از ماموریت‌های مدیریت شهری است قلندرشریف: زائران و مجاوران برای تردد در محدوده حرم مطهر رضوی از خط ۳ قطار شهری استفاده کنند توزیع بسته‌های غذایی و خدمات گسترده به زائران پیاده در موکب آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد انتقال زائران پیاده به مشهد با سرویس دهی ویژه اتوبوسرانی شهردار مشهد مقدس: خط قرمز شهرداری در حوزه خدمت‌رسانی، تکریم و ایمنی و سلامت زائران است + فیلم نظارت ۲۴ ساعته بر پارکینگ‌های شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر اسکان ۳۲ هزار زائر در مراکز اسکان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد: افزایش چشمگیر خدمات مشهد به زائران پیاده امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر انتقال زائران پیاده خسته و بیمار از ورودی ملک‌آباد توسط اتوبوس‌های شهرداری مشهد تاکسی‌های مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۴ تا چه محدوده‌ای به سمت حرم رضوی امکان تردد دارند؟ شهردار مشهد مقدس: خدمات‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر، یک تکلیف جهادی است تعطیلی مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی تا دوشنبه (۲ شهریور ۱۴۰۴) اجرای فضاسازی ویژه مشهد همزمان با دهه پایانی ماه صفر آبرسانی به ایستگاه‌ها و موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (علیه‌السلام) در منطقه ۶ مشهد انسداد معابر فرعی خیابان امام رضا(علیه‌السلام) مشهد در روزهای آخر دهه صفر هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) پارکینگ‌های هسته مرکزی مشهد تکمیل است (جمعه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۴) | شهروندان برای زیارت از خودروی شخصی استفاده نکنند درخواست رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران مشهد: برای رفاه زائران در روزهای پایانی صفر، برق هتل‌ها را قطع نکنید (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) ورود بیش از ۳ میلیون و ۷۲۲ هزار زائر و مسافر به مشهد و خراسان رضوی (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) خدمت‌رسانی شبانه‌روزی خدمات شهری در خیابان امام رضا (ع) | فعالیت ۴۲۶ نفر پاکبان در سه شیفت
سرخط خبرها

دوره ششم، پاسخگوترین دوره شورای شهر مشهد است

  • کد خبر: ۱۵۳۰۰۴
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
دوره ششم، پاسخگوترین دوره شورای شهر مشهد است
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: در عمل اثبات کرده‌ایم که شورای ششم شهر مشهد پاسخگوترین شورای ادوار است.

محمد شیخانی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به روند پاسخگویی در شورای شهر مشهدمقدس، اظهار داشت: به دور از هرگونه شعار و در عمل اثبات کرده‌ایم که شورای ششم شهر مشهد پاسخگوترین شورای ادوار است و علاوه بر پاسخگویی چهره به چهره در دفاتر اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، باب پاسخگویی در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهدمقدس را نیز فراهم کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس هر سه شنبه به صورت ثابت در مرکز ۱۳۷ شهرداری حاضر می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این حضور، اعضای شورای شهر ضمن پاسخگویی مستقیم تلفنی به شهروندان، تلاش می‌کنند تا مشکلات شهروندان مناطق شهر را برطرف و یا راهنمایی لازم در این زمینه را به شهروندان ارائه کنند.

شیخانی با اشاره به اینکه خوشبختانه استقبال بالایی از حضور اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در مرکز ۱۳۷ شده و شهروندان متعددی از این روزنه پاسخگویی برای پیگیری مشکلات خود استفاده می‌کنند، تصریح کرد: قطعا البته این حضور در ۱۳۷ به پاسخگویی صرف منتهی نشده و تلاش می‌کنیم از طریق پیگیری اعضای شورا و همچنین ورود جدی کمیته‌های نظارتی مشکلات شهروندان را برطرف کنیم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس خاطرنشان کرد: روی خط پاسخگویی عنوان برنامه‌ای است که برای حضور و پاسخگویی اعضای شورا در روز‌های سه‌شنبه در مرکز ۱۳۷ در نظر گرفته شده و همکاران بنده در روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد از حدود یک هفته قبل به شهروندان مشهدی اطلاع می‌دهند که کدام یک از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد قرار است در ۱۳۷ حاضر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->