نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتور در لیگ برتر+ ویدیو گل‌ها(۱ شهریور ۱۴۰۳)| بازی فصل! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و تراکتور(۱ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو گل اول پرسپولیس به تراکتور (۱ شهریور ۱۴۰۳) | العملود به داد پرسپولیس رسید! ویدئو اخراج سروش رفیعی مقابل تراکتور (۱ شهریور ۱۴۰۳) | VAR به ضرر پرسپولیس ویدئو گل اول تراکتور به پرسپولیس (۱ شهریور ۱۴۰۳) | شجاع علیه سرخ‌ها پخش زنده بازی النصر و الرائد در لیگ عربستان (۱ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین علت تأخیر در شروع بازی تراکتور و پرسپولیس چه بود؟ (۱ شهریور ۱۴۰۳) پخش زنده بازی پرسپولیس و تراکتور (۱ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ذوب آهن و هوادار در لیگ برتر فوتبال ایران | میزبانی ورزشگاه شیک از لیگ برتر رونمایی از طارمی در سن سیرو قول سازمان لیگ به استقلال برای استفاده ۹۰ درصدی از ورزشگاه سرداران برنامه‌های بارسلونا برای جذب سانچو استقلالی‌ها بدنبال توافق با منتظر محمد مهرداد محمدی به دربی نمی‌رسد | تقابل با میلاد منتفی است قلی زاده: به فوتبال ایران نمی‌روم! حذف سهرابیان از ترکیب استقلال قوت گرفت بلیت ایتالیا در جیب ستاره والیبال ایران ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور | سورپرایز ویژه گاریدو مدافع راست پرسپولیس همبازی اشرف حکیمی شد کاروان پارالمپیک ایران فردا (جمعه ۲ شهریور) راهی پاریس می‌شود
سرخط خبرها

کاپیتان دونگا جدیدترین گزینه سرمربی گری ایران

  • کد خبر: ۱۵۴۱۰۷
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کاپیتان دونگا جدیدترین گزینه سرمربی گری ایران
کارلوس کاتانو معروف به کاپیتان دونگا، ستاره بزرگ برزیل و سرمربی تیم ملی این کشور در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ جدید‌ترین گزینه هدایت تیم ملی ایران است.

به گزارش شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال در حالی که میان امیر قلعه نویی، مونتلا و سانچز سرگیجه گرفته، حالا با یک نام جدید مواجه شده است؛ کارلوس دونگا.
کاپیتان اسطوره‌ای فوتبال برزیل که جام جهانی ۱۹۹۴ را به عنوان کاپیتان بالای سر برد، جدید‌ترین نامی است که برای هدایت تیم ملی ایران به فدراسیون فوتبال معرفی شده است.
نام بزرگ دونگا باعث شده فدراسیون فوتبال راغب باشد با این مربی برزیلی گفتگو و مذاکره کند.
دونگا که در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ و یک بار دیگر از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ هدایت تیم ملی برزیل را به عهده داشت، در تجربه اول موفق بود و برزیل را به قهرمانی جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمریکا ۲۰۰۸) و جام کنفدراسیون‌ها (۲۰۰۹) رساند، اما در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ مغلوب هلند شد. دونگا بار دیگر سال ۲۰۱۴ هدایت تیم ملی برزیل را پذیرفت، اما در کوپا آمریکا ۲۰۱۵/۱۶ ضعیف‌ترین نتیجه را با تیم ملی برزیل گرفت و برکنار شد.
دونگا حالا رقیب امیر قلعه نویی، مونتلا و سانچز است.

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->