نخستین عکس‌ها از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) مهم‌ترین خطرات وای‌فای رایگان برای کاربران پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) احتمالا گوگل اندروید ۱۶ را زودتر از زمان معمول منتشر کند دستگیری دو مجرم که با آیفون‌های تقلبی از اپل ۲.۵ میلیارد دلار کلاهبرداری کرده بودند پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳) ایرانی‎‌ها در رتبه سوم باهوش‌ترین مردم جهان پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟
سرخط خبرها

آیا بازی چندنفره «آخرین ما» The Last of Us برای پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۵۴۵۸۸
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
آیا بازی چندنفره «آخرین ما» The Last of Us برای پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود؟
تقریبا یک دهه از عرضه پلی استیشن ۴ به بازار گذشته و به نظر می‌رسد که بازی چند نفره The Last of Us یکی از آخرین عناوی این کنسول خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز - کمپانی‌ها و ناشر‌های بزرگ همچنان از پلی استیشن ۴ پشتیبانی می‌کنند و در ماه‌های گذشته شاهد انتشار بازی‌های بزرگی برای آن بوده‌ایم. با وجود اینکه به نظر می‌رسید سونی دیگر هیچ عنوانی را برای کنسول نسل هشتمی خود منتشر نکند، اما بازی چند نفره The Last of Us شاید روی PS۴ هم در دسترس طرفداران قرار گیرد.

ناتی داگ به دنبال یک تستر کیفیت و پشتیبان توسعه است که سابقه آشنایی با سیستم‌های PS۴ و PS۵ را داشته باشد. استودیو از چند سال پیش روی این پروژه چندنفره از لست آو آس کار می‌کند و عجیب نیست که از همان ابتدا پلی استیشن ۴ را نیز هدف خود قرار داده باشد. از طرف دیگر ۱۰۰ میلیون کاربر پلی استیشن ۴ می‌تواند تاثیر زیادی در موفقیت این بازی داشته باشد.

این بازی در سانفرانسیسکو جریان دارد و در آن شاهد داستان و شخصیت‌های جدید خواهیم بود. گزارش‌های منتشر شده همچنین به این اشاره دارند که ناتی داگ برای این بازی تمرکز زیادی روی عناصر لایو سرویس کرده است. دو ماه پیش نیز تصویر جدیدی از این عنوان منتشر شد.

تاریخ عرضه بازی چندنفره The Last of Us هنوز مشخص نشده، ولی احتمالا در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود.

منبع: ویجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->