شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی: نشان مشهدالرضا (ع) تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی است حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری
سرخط خبرها

شهرمن اپلیکیشن شهری برای یکپارچه سازی خدمات شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۵۴۹۵
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
شهرمن اپلیکیشن شهری برای یکپارچه سازی خدمات شهرداری مشهد
مدیرساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کار‌های شهری شهرداری مشهد گفت: «شهر من» اپلیکیشن شهری است که با هدف یکپارچه سازی تمام خدمات برای شهرداری‌ها ایجاد شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد عین‌القضات اظهار کرد: این اپلیکیشن با هدف یکپارچه سازی تمام خدمات دستگاه‌های اجرایی و داشتن رسانه اجتماعی در دست مردم برای افزایش تعامل با شهروندان، ارتقای فرهنگ شهری شهروندان و درآمد پایداربرای شهرداری‌ها ایجاد شده است.
در حال حاضر شهروندان برای گرفتن خدمات مختلف نیاز به نصب برنامه‌های متعدد دارند البته پیگیری حضوری درخواست‌ها بسیار زمان‌بر است که اپلیکیشن شهر من این موضوع را رفع کرده و درقالب یک نرم افزار شهری طراحی شده است.
وی افزود: با استفاده از این اپلیکیشن شهروندان می‌توانند از یک درگاه واحد و بدون نیاز به مراجعه حضوری یا استفاده از نرم افزارها، اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های مختلف خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
مدیرساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کار‌های شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه اپلیکیشن شهر من ۱۰ سرویس متنوع را ارایه کرده است، گفت: چشم شهر، باشگاه‌های شهروندی، نقشه شهر، پرداخت هوشمند و ایمن و حمل و نقل هوشمند از جمله خدمات ارایه شده در این اپلیکیشن به شمار می‌رود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->