اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ستایشی: قوه قضائیه با خاطیان اقدامات اخیر در مدارس دخترانه قاطعانه برخورد می‌کند

  • کد خبر: ۱۵۵۱۸۰
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
ستایشی: قوه قضائیه با خاطیان اقدامات اخیر در مدارس دخترانه قاطعانه برخورد می‌کند
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به حوادث اخیر در مدارس گفت: مطمئن باشید بعد از شناسایی و احراز هویت افراد و اثبات مجرمیت آن‌ها مجازات بازدارنده‌ای اعمال خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز،‌ مسعود ستایشی در خصوص جدیدترین بررسی‌ها در موضوع اخیر مدارس دخترانه در سراسر کشور اظهار داشت: ما سعی کردیم بیش از اینکه به اطلاع رسانی بپردازیم کار‌های کارشناسی و پیگیری‌ها و نظارت‌های قانونی لازم را به عمل بیاوریم. اهتمام داشتیم پیگیری‌ها و اقدامات با رعایت جامع موازین قانونی باشد به نحوی باشد که در شناسایی و پیگیری مسائل حقی از کسی تضییع نشود.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: اهتمام ما این است افرادی که مبادرت به این کار کردند و اقداماتی داشته‌اند و به دنبال آن روان مردم و فرزندان را به هم ریختند و خانواده‌ها را در این موضوع معذب کرده‌اند حتما شناسایی شوند. در راستای شناسایی این افراد بر‌اساس وظایف قانونی‌مان به ضابطین و مجریان کمک می‌کنیم.

ستایشی با بیان اینکه تا کنون اطلاع رسانی‌هایی از سوی وزارت کشور صورت گرفته است، بیان کرد: مطمئن باشید بعد از شناسایی و احراز هویت افراد و اثبات مجرمیت آن‌ها مجازات بازدارنده‌ای اعمال خواهد شد، رسیدگی‌ها قاطعانه و با رعایت مولفه‌های صحت، دقت و با سرعت خواهد بود و خروجی آن حتما بازدارنده و با اقتدار کامل خواهد بود.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: نگاه ما این بوده که اطلاع‌رسانی‌ها منسجم باشد که پراکندگی ذهنی ایجاد نشود. در ایام آتی هر تصمیمی که نسبت به پرونده‌هایی که تشکیل شده در این زمینه، حتما به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->