گل رونالدو هم‌تیمی‌اش را بیهوش کرد آخرین تکنولوژی روز پیشکش؛ وقتی یک زمین چمن خوب نداریم! صحبت‌های گاریدو پس از تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور در لیگ نخبگان (۹ مهر ۱۴۰۳) | از تساوی راضی نیستم نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرژانتین و قزاقستان در جام جهانی فوتسال (۹ مهر ۱۴۰۳) | آلبی سلسته در یک قدمی فینال نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| تساوی در باران نتیجه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خداحافظ آقای نکونام! ویدئو خلاصه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳) ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهر ۱۴۰۳) خروس‌ها در جمع ۴ تیم برتر فوتسال جهان کنعانی زادگان به دنبال بازگشت به فوتبال قطر ماموریت جدید درویش: تمدید قرارداد ارونوف درویش مخالف بازگشت باقری به پرسپولیس! درباره آخرین وضعیت نماینده بسکتبال مشهد در لیگ برتر | امیدواری به تیم شب امتحان امیری بازی با پاختاکور را از دست داد؟ ۵ بازیکن خارجی پرسپولیس در ترکیب اصلی معرفی چند مربی کارنامه‌دار به شهریاری رایزنی حیدری برای بازگشت به نیمکت استقلال پخش زنده بازی النصر و الریان (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و پاختاکور (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی السد و استقلال (۹ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رئیس لالیگا به خاطر ایرانسل تحریم شد!

  • کد خبر: ۱۵۵۳۲۰
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
رئیس لالیگا به خاطر ایرانسل تحریم شد!
خاویر تباس رئیس لالیگا به دلیل قرارداد بستن با ایرانسل در بین تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، چند سال پیش بود که لالیگا اسپانیا با همکاری ایرانسل در ایران یک آکادمی استعدادیابی فوتبال راه اندازی کردند. در این میان قراردادی بین ایرانسل و لالیگا بسته شد و کمپانی تلفن همراه ایران پولی به خاویر تباس رئیس سازمان لیگ لالیگا داد.
حال از شب گذشته و به نوشته روزنامه «اوکی» خاویر تباس (رئیس لالیگا) به دلیل دریافت مبلغی حدود ۳۸۰ هزار یورو از ایرانسل جزو تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است. شرکت MTN ایرانسل از شرکت‌هایی هست که توسط آمریکا تحریم شده و حالا بعد از افشای این قرارداد تباس و ایرانسل، ایالت متحده آمریکا او را به صورت مستقیم تحریم کرده و اجازه ورود به آمریکا را ندارد.

منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->