درباره مسیری که روزگاری میزبان جنوبی‌ترین قراول‌خانه مشهد بود | «مهرآیین»؛ کوچه‌ای گرفتار بین دیروز و امروز مشهد، پیشگام در پایش امواج الکترومغناطیسی شهری ترافیک سنگین در سه‌راه راهنمایی و میدان‌های جهاد و سپاد در مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۳۰۷۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۹ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۶ مهر ۱۴۰۳) مه‌گرفتگی در گردنه تیوان دید رانندگان را محدود کرد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) پروژه‌های راکد مشهد تعیین تکلیف شدند امید و انتظار برای اجرای شارستان امیرالمؤمنین (ع) در محله کوی مهدی مشهد وجود ۶ گذر محله تاریخی در مشهد مشهد هنوز با تحقق شهر دوستدار کودک فاصله دارد | رؤیای شهری برای کودکان هوای ۶ منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ مهر ۱۴۰۳) بار ترافیکی بسیار سنگین در مسیر میدان سپاد به سمت میدان ابوطالب در مشهد (۱۵مهر ۱۴۰۳) گذری بر تاریخ تعدادی از روستاهایی که حالا جزو حریم شهری مشهد شده‌اند | باغ‌هایی مدفون زیر آهن و سیمان ایستگاه‌های دوچرخه بایدو خیابان سناباد مشهد به‌زودی توسعه می‌یابد بی‌توجهی شهروندان به جایگاه‌های استقرار کارگران ساختمانی | وقتی به ایست‌کار بها نمی‌دهیم شهروند خبرنگار | درخواست توسعه ایستگاه‌های دوچرخه بایدو در مشهد اعمال‌قانون ۱۵۱۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۲۶ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۵ مهر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های شهید سلیمانی و آزادی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تأمین ۲۵ درصد منابع آب فضای سبز مشهد از بازچرخانی و پساب فاضلاب + فیلم اصلاح الگوی کشت فضای سبز مشهد مطابق با منابع آبی آمار متوفیان مشهد در شش‌ماه نخست ۱۴۰۳ | به طور میانگین روزانه ۶۳ نفر در مشهد فوت کرده‌اند مه و باران در بعضی محور‌های خراسان رضوی باعث لغزندگی جاده‌ها شده است (۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳) احداث بیش از ۱۰۹ کیلومتر راه روستایی آسفالته در خراسان رضوی
سرخط خبرها

کترینگ‌های مشهد از ساعت ۱۶ مجاز به ارائه خدمات به صورت بیرون‌بر هستند + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۶۱۵۲
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
کترینگ‌های مشهد از ساعت ۱۶ مجاز به ارائه خدمات به صورت بیرون‌بر هستند + فیلم
رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به تغییر ساعت کاری اصناف در مشهد به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در ماه رمضان فقط کترینگ‌ها از ساعت ۱۶ مجاز به ارائه خدمات به صورت بیرون‌بر هستند. همچنین فست‌فودها، آبمیوه‌بستنی‌ها و رستوران‌های سنتی از اذان مغرب مجاز به فعالیت خواهند بود.

هادی مخملی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته طی ایام انتهایی سال پیش و نوروز امسال اظهار کرد: این بازرسی‌ها در قالب چند طرح در ایام پایانی سال پیش، نوروز و همچنین طرح ویژه ضیافت در ماه رمضان دنبال شده است.

وی ادامه داد: در این طرح‌ها با یک رویکرد زائرمحور در چهار پایگاه در سطح شهر و همچنین ۲ پایگاه ویژه در اتاق اصناف مشهد و بازار مرکزی سپاد اقدام به نظارت و بازرسی بر بازار‌های سطح شهر می‌کنیم. در کنار این‌ها یک پایگاه هم به صورت ویژه در بازار رضای مشهد ایجاد شده که به طور مرتب با گشت‌های ویژه بازرسی مشغول نظارت بر این بازار است.

مخملی خاطرنشان کرد: از ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ماه حدود ۹۰۰ میلیون تومان فرم بازرسی صادر و ۲۸۲ مورد شکایت مردمی دریافت شده است.

رئیس اتاق اصناف مشهد اضافه کرد: به طور کلی از ۱۲ اسفند سال گذشته تا دوم فروردین ماه ۳۴۰۰ بازرسی انجام شده که نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان فرم بازرسی برای آن صادر شده است. همچنین ۵۹۴ فقره بازرسی براساس شکایت مردمی انجام شده است.

وی تصریح کرد: بیشرین تخلفات صورت گرفته توسط اصناف مشهد مربوط به عدم درج قیمت و گران‌فروشی بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->