هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بایرن در هر حالتی برنده است

  • کد خبر: ۱۵۶۹۱۳
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
بایرن در هر حالتی برنده است
توماس توخل در آلیانزآرنا در شب درخشش توماس مولر، شروع خیره‌کننده‌ای داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شنبه شب از چارچوب بازی‌های هفته بیست‌وششم بوندس‌لیگا، بایرن‌مونیخ میزبان دورتموند بود و درحالی‌که پیش‌بینی می‌شد صدرنشین پس از سال‌ها در دیدار خارج از خانه مقابل بایرن تسلیم محض نباشد، این اتفاق نیفتاد.

بازگشت به دفاع مطمئن ۴ نفره

توخل که در این دیدار پس از آزمون‌وخطا‌های متعدد ناگلزمن نسبت به آرایش سه و پنج‌دفاعی، ترکیب تیم را به همان ۱-۳-۲-۴ مدنظر مدیران تیم بازگردانده بود، صلابت در فاز تدافعی را خیلی زود به بایرن‌مونیخ هدیه کرد و خط هافبک دورتموند که پیش از این روز‌های خوبی را سپری کرده بود، از جریان بازی خارج کرد. این از شانس خوب توخل بود که هم توماس مولر، هم لروی سانه و هم اریک ماکسیم چوپوموتینگ را در وقفه بازی‌های ملی در اختیار داشت و توانست به بهترین نحو از هماهنگی مثلث آن‌ها در خط حمله استفاده کند؛ ترکیبی که مولر در آن پشت‌سر مهاجم هدف، آزادی عمل خوشایندش را بازیافت و توانست ستاره دیدار باشد.

درخشش مولر

مولر که در این دیدار از همه بیشتر بابت اخراج ناگلزمن و جانشینی توخل خوش‌حال بود، با زدن دو گل فقط در شش دقیقه، برای بیست‌وپنجمین‌بار در تاریخ بایرن‌مونیخ در یک دیدار از چارچوب بازی‌های بوندس‌لیگا، دو گل یا بیشتر به‌ثمر رساند. این آمار نه‌تن‌ها در جمع بازیکنان حاضر در میدان، بلکه در جمع بازیکنان کنونی بوندس‌لیگا فقط متعلق به کاپیتان باواریایی‌هاست.

آغاز طوفانی توخل

توخل هم که در ۲۳ دقیقه ابتدایی به‌عنوان سرمربی بایرن‌مونیخ شاهد سه‌بار گل‌زنی شاگردانش بود، به نخستین سرمربی تاریخ بایرن‌مونیخ تبدیل شد که در نخستین تجربه بوندس‌لیگایی‌اش در این میزان دقیقه‌های کوتاه تیمش را با سه گل پیش‌افتاده می‌بیند.

پیش‌تر هم هانسی فلیک نخستین درکلاسیکر را به‌عنوان سرمربی بایرن‌مونیخ با برتری چهارگله پشت‌سر گذاشته و تیمش در نیمه نخست از حریف پیش افتاده بود، اما گل چهارم بایرن‌مونیخ که گل‌به‌خودی متس هوملس بود، به‌ثمر رسید و فقط چهار دقیقه قبل از آن، واندوفسکی با دومین گلش اختلاف را به سه رسانده بود. در آن دیدار هم دورتموند نه‌تن‌ها در نیمه نخست، بلکه در کل دیدار هیچ شوت در چارچوبی نداشت.

هالیوودلیگا!

فقط پنج دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، کینگزلی کومن اختلاف را به چهار گل رساند تا هم تلخی شکست را برای صدرنشین بوندس‌لیگا بیشتر کند که رؤیای صدرنشینی را بیش از یک هفته باور نکرد و هم هواداران بایرن را به یاد آغاز طوفانی هانسی فلیک با بایرن‌مونیخ بیندازد. خشم ادین ترزیچ از بازیکنان و انجام هر پنج تعویض تا پیش از دقیقه ۶۰ هم چندان تأثیرگذار نبود، اما یک پنالتی و یک گل دیرهنگام به دورتموند هدیه کرد و امره‌چان در جهت تشخیص یان زومر، توپ را به تور کوبید.

یان زومر، عاجز از کلین‌شیت

با این حساب، یان زومر که جانشین فعلا بی‌رقیب نویر روی خط دروازه بایرن‌مونیخ شده، فقط در دو بازی از ۹ بازی سال ۲۰۲۳ موفق به بسته‌نگه‌داشتن دروازه‌اش شده است و یکی از مأموریت‌های توخل در جمع باواریایی‌ها همراه با کادرفنی‌اش، بیشترکردن قابلیت‌های دروازه‌بانی یان زومر در هماهنگی با خط دفاعی خواهد بود. بایرن‌مونیخ در فاصله هشت هفته تا پایان بوندس‌لیگا، درحالی‌که فاصله‌اش با دورتموند و رتبه سوم جدول را به‌ترتیب دو و چهار امتیاز می‌بیند، تفاضل ۲۷+ نسبت به رقبا دارد و به‌نظر، شاهد یازدهمین قهرمانی پی‌درپی باواریایی‌ها خواهیم بود.

رؤیای صدرنشینی با انقضای یک‌هفته‌ای

دورتموند با پیروزی قاطع شش‌گله به این دیدار پا گذاشته بود، اما برای نهمین‌بار پیاپی در آلیانزآرنا مغلوب شد و بازی متفاوت در دقایق پایانی نیمه دوم و گل دوم این تیم توسط دونیل مالن، فقط حسرت‌های هواداران دورتموند را بیشتر کرد. اهالی وستفالن می‌توانند بازی‌های بوندس‌لیگا را پرگل پیروز و صدرنشین شوند و برای قهرمانی رؤیا ببافند، اما این کار تا زمانی ممکن است که در بازی رودررو با بایرن‌مونیخ حاضر نشوند. انگار باواریایی‌ها، بازی‌هایشان مقابل دورتموند را با پیش‌فرض برتری دوگله پیش از به‌صدادرآمدن سوت آغاز دیدار در زمین حاضر می‌شوند و بایرن حتی در بازی‌هایی که شایسته برد نیستند، باید برنده درکلاسیکر باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->