ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک
سرخط خبرها

معاون نیروی زمینی ارتش: درگیر جنگ ترکیبی تمام عیار با استکبار جهانی هستیم

  • کد خبر: ۱۵۷۵۷۶
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
معاون نیروی زمینی ارتش: درگیر جنگ ترکیبی تمام عیار با استکبار جهانی هستیم
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه درگیر یک جنگ ترکیبی تمام عیار با استکبار جهانی هستیم، گفت: تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری برای حفظ امنیت و آرامش در جامعه ضروری است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در آئین دیدار نوروزی با کارکنان ستاد این نیرو ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به سال"مهار تورم و رشد تولید" گفت: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با هدف بسیج امکانات و ظرفیت‌های کشور در راستای ایحاد بهبود و تحول در فضای جامعه صورت می‌گیرد.

وی افزود: شعار سال مطالبه‌ای منحصر به یک سال خاص نیست، چرا که اساساً بهبود و تحول موضوعی مستمر و زمان‌بر است و هریک از ما به عنوان شهروند می‌توانیم زندگی خود را در راستای تحقق هرچه بهتر شعار سال اداره کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش  با اشاره به حدیثی از میرالمومنین (ع) که می‌فرمایند خدا رحمت کند آن کسی را که بداند از کجا آمده، برای چه آمده و به کجا می‌رود، اضافه کرد: اگر انسان از خودش غافل شود نسبت به خود سازیش هم غافل می‌شود و اگر غافل شد، دیگر حالت انسانی خود را از دست می‌دهد، بنابراین همه ما باید نسبت به احوالات خود آگاه باشیم و از فرصت‌ها در زمینه خودسازی به نحو شایسته‌ای بهره ببریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دسیسه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: کشور ما درگیر یک جنگ ترکیبی تمام عیار با استکبار جهانی است، به همین منظور تبعیت محض از فرامین فرماندهی معظم کل قوا که بر همه امور کشور احاطه کامل دارد و با درایت، شجاعت و تدبیر خود کشور، انقلاب و نظام را از همه بحران‌ها عبور داده و کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود رسانده است، به منظور حفظ امنیت و آرامش جامعه و خانواده ضروری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->