حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و آیندهوون (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) | نمایش مقتدرانه بانوی پیر پخش زنده بازی لیورپول و میلان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال
سرخط خبرها

عمری در خطر از دست دادن دربی

  • کد خبر: ۱۵۷۶۶۰
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
عمری در خطر از دست دادن دربی
مهاجم پرسپولیس نباید مقابل ملوان بازی می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد عمری در بازی روز گذشته پرسپولیس و ملوان به خاطر مصدومیت بین دو نیمه تعویض شد و جای خود را به سینا اسدبیگی داد.

در مورد این بازیکن با خبر شدیم که او در تمرین آخر تیمش دچار مصدومیت شده بود و کادر پزشکی به وی توصیه کرده بود که به میدان نرود بهتر است، اما با اصرار خودش مقابل ملوان بازی می‌کند. اتفاقی که باعث تشدید مصدومیتش شده و از میدان بیرون می‌رود.

پرسپولیس کمتر از دو هفته دیگر باید در دربی به میدان رود. دیداری حساس و سرنوشت ساز که اگر عمری نباشد دست یحیی در پوست گردو خواهد ماند. قرار است کادر پزشکی از امروز عمری را زیر نظر داشته و او را آماده بازگشت به میادین کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->