آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
سرخط خبرها

حقوقی که دیر شد و وزیری که زود رفت!

  • کد خبر: ۱۵۷۷۴۴
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
حقوقی که دیر شد و وزیری که زود رفت!
همان طور که در جریان هستید تأخیر در پرداخت حقوق معلمان آن قدر به درازا کشید که وزیر مربوط کوتاه آمد و از نشستن روی صندلی وزارتخانه استعفا داد.

همان طور که در جریان هستید تأخیر در پرداخت حقوق معلمان آن قدر به درازا کشید که وزیر مربوط کوتاه آمد و از نشستن روی صندلی وزارتخانه استعفا داد. در این باره ذکر چند نکته ضروری است:

نکته اول؛ اینکه معلمان بر خلاف برخی مدیران که حقوق نجومی می‌گیرند، یک حقوق میکروسکوپی دریافت می‌کنند و بنابراین این یکی دو ماه تأخیر در پرداخت این یک ذره حقوق ارزش آن را ندارد که مسئولی آن هم در حد و اندازه یک وزیر بخواهد استعفا دهد و همین که چند روز پیش، رئیس دفتر وزیر آموزش و پرورش برکنار شد، در ازای دیر شدن این یک ذره حقوق کافی بود.

نکته دوم؛ اینکه مگر همین معلمان نبودند که موضوع انشایشان این بود: علم بهتر است یا ثروت؟ آن وقت اگر کسی در همان انشا برخلاف جو حاکم کلاس این طور می‌نوشت که مطمئنا پول بهتر است، قطعا نمره کمتری نصیبش می‌شد و این یعنی خود معلمان هم به پول و ثروت علاقه‌ای ندارند؛ بنابراین ما حتی به وزیر جدید پیشنهاد می‌کنیم که حقوق آن‌ها به جای اینکه ماهانه و دوازده بار در سال واریز شود کلا سالی دو بار و فقط هم مصادف با امتحانات پایان ترم اول و پایان ترم دوم پرداخت شود.

نکته سوم؛ اینکه بعضی‌ها هم مدعی بودند علت این بی برنامگی‌ها در پرداخت حقوق‌ها به خاطر این است که برخی مدیران به کار گماشته شده در وزارت آموزش و پرورش تا قبل از این در هیچ کدام از زیرمجموعه‌های وزارت آموزش و پرورش حضور نداشته اند. این ادعا هم کاملا مردود است، چون بر همگان واضح و مبرهن است که تمام معاونان وزیر حداقل دوازده سال حضور در زیرمجموعه‌های آموزش و پرورش را داشته اند، یعنی از کلاس اول ابتدایی تا سال آخر دبیرستان.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->